Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Impulsul de a cumpara, doar la un buton distanta

Tags: history channel, verizon fios, vanzare tv, teleshopping

In mod cert, multi oameni inca evita cumparaturile online. Chiar daca avem prieteni pe care nu reusim sa-i mai ademenim in marile magazine pentru ca prefera sa isi comande totul online, mai exista o multime de alti oameni pe care Internetul inca nu i-a captivat atat de mult.
Comenzile online sau virtuale par sa acapereze insa orice mediu. Ti s-a intamplat, cu siguranta, sa stai in fata televizorului si sa iti doresti cu ardoare sa poti cumpara rochia pe care o poarta actrita in film sau sa poti comanda si tu acelasi computer Apple care s-ar potrivi de minune pe biroul tau.

Ei bine, viitorul nu mai este atat de indepartat. Chiar daca momentan un astfel de vis va deveni realitate numai pe History Channel, cu siguranta toate canalele TV vor adopta aceasta noua metoda de a vinde.

Pe History Channel se vor putea astfel comanda anumite produse (precum biciclete sau aparate de radio) in timpul anumitor show-uri TV.  Astfel, pe durata unor emisiuni precum "American Pickers" sau "Pawn Stars", vor fi plasate in coltul ecranului produse similare cu cele care pot fi vizionate in cadrul programelor. Cu o singura apasare a unui buton de pe telecomanda, clientii Verizon FiOS (serviciu de televiziune digitala), pot cumpara imediat un astfel de produs promovat in timpul emisiunilor.

Putem spune ca este varianta mult imbunatatita a teleshoppingului care inca mai functioneaza destul de bine, chiar daca viitorul apartine produselor plasate in context, precum in cazul exemplului de mai sus, deoarece procesul de achizitie se desfasoara mult mai rapid. Iar acest lucru se produce, in primul rand, datorita faptului ca potentialul cumparator isi doreste deja produsul respectiv. La aceasta se adauga posibilitatea de a-l cumpara imediat si de a-si indeplini astfel o dorinta pe care pana acum producatorii nu o puteau satisface decat prin intermediul altor medii.

Mark Garner, vicepresedintele retelei de distributie A&E Networks (responsabila pentru serviciul Verizon FiOS) a declarat ca televiziunea digitala este privita ca o retea online, intelegand prin asta ca se va incerca identificarea programelor TV cu clientii cei mai fideli.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016