Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Instagram, cel mai nou instrument de promovare al brandurilor
Tags: instagram, aplicatie, iphone, promovare, branduri, campanii marketing
Brandurile acceseaza toate canalele de comunicare care le stau la dispozitie pentru a ajunge la consumatori. Ii cauta online sau in viata reala, prin magazine sau pe Facebook, la televizor sau pe mobil. Acest ultim instrument insa devine tot mai drag publicitarilor si este folosit din ce in ce mai ingenios.
Brandurile acceseaza toate canalele de comunicare care le stau la dispozitie pentru a ajunge la consumatori. Ii cauta online sau in viata reala, prin magazine sau pe Facebook, la televizor sau pe mobil. Acest ultim instrument insa devine tot mai drag publicitarilor si este folosit din ce in ce mai ingenios.
Instagram este o aplicatie compatibila cu dispozitivele iPhone, iPad si iPod care permite utilizatorilor sa faca fotografii, sa le filtreze si sa le distribuie utilizand mai multe retele sociale, inclusiv Facebook, Twitter, Flikr sau Tumbler, si functionand ea insasi ca o de retea, doar ca pe mobil.
S-ar zice ca nu exista nicio legatura intre Instagram si cateva mari companii de bauturi. Pana acum cateva luni chiar nu era, insa potentialul publicitar al aplicatiei Instagram a starnit interesul brandurilor. Trei mari companii s-au folosit de aceasta pentru a crea campanii de marketing inedite.
1. PepsiCo: Lipton Brisk – La inceputul acestui an, pentru a-si promova brandul Lipton Brisk, PepsiCo a lansat o campanie prin care solicita fanilor sa trimita fotografii reprezentative pentru brand utilizand aplicatia Instagram. Cele mai frumoase fotografii aveau sa apara pe 4.000 de doze de Lipton Brisk.
2. Starbucks – Dat fiind faptul ca este printre cele mai active branduri in utilizarea social media, Strabucks nu putea lipsi din aceasta enumerare. In prezent, in reteaua Instagram exista nu mai putin de 57.000 de fotografii ale brandului si 117.000 de fani. Iar asta nu-i putin lucru nici chiar pentru un gigant al cafelei.
3. Red Bull – A lansat in Hawai o competitie fotografica utilizand Instagram. Brandul l-a provocat pe unul dintre utilizatori sa concureze cu cei 100.000 de fani ai Red Bull in comentarii postate pe Instagram si pe Twitter. Castigatorul putea posta o fotografie pe contul celui care pierdea.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.