Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 metode prin care Social Media iti poate distruge reputatia
de Ana Tudor |
Tags: social media, reputatiem companie, fotografii, etichetari
Cu toate acestea, atunci cand platformele online nu sunt folosite corespunzator, pot fi periculoase si pot distruge instant reputatia unei companii sau a unei persoane.
Cu toate acestea, atunci cand platformele online nu sunt folosite corespunzator, pot fi periculoase si pot distruge instant reputatia unei companii sau a unei persoane.
1) Postarile plictisitoare
Postarile plictisitoare ascund latura unica, deosebita, a personalitatii tale. Ofera o perspectiva proaspata unei postari mai vechi pentru a nu-ti plictisi vizitatorii. Asadar, ideea este sa iti dezvolti simtul umorului si al imaginatiei, cel putin atunci cand intentionezi sa postezi diverse comentarii pe site-urile de socializare. Asta este reteta succesului, daca vrei sa fii remarcat!
2) Nu ii respecti pe ceilalti
Platformele de socializare nu reprezinta un loc ideal in care sa iti rezolvi problemele cu ceilalti. Sa ii insulti pe ceilalti pe site-urile de socializare este ca si cum patronul ridica tonul la un angajat si il mustreaza intr-un magazin plin de clienti. Asta va atrage intotdeauna atentia, insa nu este felul de atentie pe care sa ti-o doresti! Din pacata insa, cu cat ajungi mai important in mediul online, cu atat oamenii vor incerca sa "arunce cu pietre" in tine. Orice s-ar intampla, evita sa ripostezi in public! Sterge comentariile negative, blocheaza accesul persoanelor rauvoitoare la profilul tau si in functie de tipul conflictului alege daca trebuie abordata problema in privat sau daca iti vezi mai departe de treaba ta.
3) Esuezi in promovarea celorlalti
Cand incepi sa iti construiesti propria afacere si sa iti dezvolti o retea puternica, trebuie sa iti formezi o reputatie care sa ii scoata in evidenta si pe cei din jurul tau. Nu numai ca asta iti va oferi un credit pozitiv in fata clientilor, ci va arata ca te simti comfortabil cu succesul obtinut in urma muncii tale si ca ii poti promova si pe altii in industria in care activezi.
4) Nu raspunzi la comentarii
Sa nu raspunzi la comentariile postate pe blogul tau sau pe oricare alta platforma social media nu este diferit de inceperea unei conversatii cu o persoana pe care apoi sa o ignori. Monitorizeaza comentariile si intrebarile de pe site-urile tale si raspunde-le vizitatorilor tai cat mai rapid, pentru a arata ca iti pasa si pentru a-i face sa iti devina cititori/clienti fideli.
5) Esti etichetat in fotografii compromitatoare
Fiecare dintre utilizatorii platformelor de socializare a fost etichetat macar o data intr-o fotografie al carei titlu era "Nu asa arata de obicei". Desi la inceput poate parea amuzant, gandeste-te de doua ori inainte sa accepti sa fii etichetat in fotografiile prietenilor. Ca proprietar al unei afaceri, trebuie sa fii grijuliu pentru felul in care vei fi perceput in public. Scoate-ti etichetarile si sterge pozele nepotrivite, care iti pot crea o imagine nefavorabila.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Afacerile mici infloresc prin comertul pe Facebook
Apple, un cult la Hollywood
Reteaua LinkedIn: Cum sa va folositi de ea pentru a atrage noi clienti
Masoara traficul din social media prin 5 metode usoare
Ultimele articole
Comisia Europeana a initiat proceduri oficiale impotriva TikTok
Cele mai comune tipuri de frauda online si cum pot fi prevenite
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing