Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai vazut schimbarile la fluxul de stiri pe Facebook?

Tags: marketing, social media marketing, facebook, schimbari facebook

Facebook a anuntat proaspete modificari ale fluxului de stiri. Mark Zuckerberg a declarat ca miscarea aceasta se datoreaza faptului ca sistemul nu a fost pana acum "perfect".
Fluxul de stirii va raspunde mult mai bine semnalelor venite din partea utilizatorilor care vor vedea mai des informatiile fata de care au aratat interes.
 
De exemplu, daca accesezi cu regularitate mesajele publicate de un prieten, Facebook ti le va pune mereu in partea de sus a fluxului de stiri. Algoritmul actualizat va tine cont si de numarul de Like-uri si de comentarii stranse de un mesaj, pentru a vedea care sunt cele mai populare postari, cele care merita promovate, in vizunea retelei de socializare.
 
Cei care au pagina de brand trebuie sa se bucure, caci schimbarea inseamna ca mesajele lor organice au sanse sa fie vazute de mai multi utilizatori, chiar daca au fost publicate cu doar cateva ore in urma. Daca atrag noi Like-uri si comentarii, vor fi urcate in partea de sus a fluxului.
 
Nici publicitarii nu au de ce sa se teama, caci nu se va modifica modul in care reclamele sunt afisate in News Feed.
 
Daca inainte un utilizator vedea 53% din ceea ce s-a publicat pe news feed, acum va vedea 70%, conform comunicatului companiei.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016