Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum a castigat Tefal Romania 13.000 fani in 2 saptamani

Tags: tefal, hungry plate, facebook, aplicatie, tefal actifry, ogilvy

Cu un partener potrivit si o aplicatie interactiva, amuzanta si cu priza la public. Peste 13.000 fani, peste 8.500 de participanti, 1,3 milioane de utilizatori care au luat la cunostinta de ea. Si totul in doar 2 saptamani. Acesta este bilantul impresionant al aplicatiei web lansata odata cu pagina de Facebook Tefal Romania.
A fost numita “The Hungry Plate” si a luat forma unui joc interactiv si interesant pentru promovarea friteuzei Tefal ActiFry. Menirea aplicatiei era de a atrage atentia consumatorilor asupra caracteristilor principale ale articolelor ingenioase Tefal: posibilitatea de a gati mancaruri sanatoase, gustoase si cu foarte putin ulei.

„La baza acestei campanii a stat un mix foarte bun intre o aplicatie interactiva si un plan de comunicare bine pus la punct, care impreuna au generat un numar foarte mare de fani intr-un timp atat de scurt”, spune Ruxandra Dumitrescu, Marketing Manager, Groupe SEB Romania.

Aplicatia web dezvoltata de Ogilvy Romania a demarat odata cu lansarea paginii de Facebook a brandului Tefal in Romania, iar aceasta a adunat - in doar 2 saptamani - peste 13.000 de fani. Aceasta cifra impresionanta se datoreaza atat interactiunii participantilor cu aplicatia si viralizarii acesteia, cat si ad-urilor de Facebook.



„Cel mai important pentru noi este faptul ca pagina a generat un reach de peste 1,3 milioane utilizatori, ca peste 65% dintre fanii paginii au interactionat cu campania noastra si ca pagina Tefal a urcat pe locul 3 in categoria Casa si gradina”, a adaugat Andy Lita, Business Unit Director Ogilvy Group.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0