Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum a pierdut BBC 60.000 de fani Twitter in favoarea unei televiziuni concurente

Tags: bbc, abonati, twitter, oameni, laura kuenssberg

Odata ca niciodata, BBC detinea un cont pe Twitter care era organizat de seful departamentului de corespondenti pe politica, Laura Kuenssberg, @BBCLauraK. Expertii se intrebau acum ceva vreme ce se va intampla daca Kuenssberg va pleca la o companie rivala? Va preda contul succesorului sau i se va permite sa-l ia cu ea?
Saptamana trecuta a venit cu raspunsul la aceasta dilema. Joi, 21 iulie, BBC a pierdut 60.000 de fani Twitter atunci cand Laura Kuenssberg si-a redenumit contul @BBCLauraK in @ITVLauraK. Se pare ca nu chiar de tot, caci nu toti s-au aratat direct interesati sa primeasca noutati de la ITV in defavoarea BBC si doar 1.000 au inceput sa urmareasca noul cont.
 
Are sau nu BBC drept de proprietate asupra contului @BBCLauraK? BBC il are inca listat ca unul dintre conturile sale oficiale. Oamenii ar putea argumenta ca daca BBC ar prelua controlul asupra contului de Twitter al lui Kuenssberg este ca si cum ar forta-o sa-si predea contactele de pe cartela telefonului, pretinzand ca nu a cunoscut niciuna dintre personajele politice in perioada de corespondent BBC. Si totusi, fanii Twitter nu sunt doar nume intr-o agenda. Se aseamana mai mult abonatilor la un blog. 
 
Twitter exact asta si este: un serviciu de microblogging. In vreme ce microblogurile corespondentilor BBC apar in tot Twitter-ul, BBC controleaza ce mesaje sunt publicate si ar trebui, prin urmare, sa-si sustina dreptul de proprietate asupra conturilor oficiale.
 
Daca ITV s-ar duce la BB sa ceara redirectionarea blogului Laurei Kuenssberg spre propriul site, i s-ar rade in nas. Si totusi ITV a facut ceva asemanator, prin braconarea, printr-un simplu clic, a abonatilor la contul sefului corespondentilor politici ai BBC.
 
Un alt corespondent BBC, Rory Cellan-Jones, are doua conturi pe Twitter, unul personal si unul pentru angajator. Cel personal a fost infiintat inaintea celuilalt si are un numar dublu de fani decat celalalt. Per total, sunt multi oameni care urmaresc ambele conturi, asa ca iata un exemplu interesant al modului in care organizatii ca BBC pot avea angajati cu conturi duble. In final, toata lumea castiga.
 
Ramane intrebarea: conturile de Twitter folosite in scop profesional sunt proprietatea angajatorului sau numai acelea care au mentioneaza organizatia in numele contului?


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016