Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Facebook introduce Real-Time Analytics

Tags: facebook, facebook analytics, profiluri branduri, facebook real time analytics

Nici n-a anuntat bine ca daruieste si brandurilor versiunea Timeline impreuna cu toate optiunile ei, ca Facebook are deja in vedere un nou upgrade. De data aceasta, modificarile nu tin de estetica paginilor, ci de analiza performantelor acestora.
Facebook intentioneaza sa lanseze o noua serie de functii care analizeaza performantele unui brand. Acestea le vor permite administratorilor paginilor sa vada imediat care sunt rezultatele actiunilor lor in zona de social media. Astfel, ei vor avea acces la datele actualizate oferite de instrumente precum People Talking About This, Reach si Engaged Users.

Marele avantaj al acestor modificari este ca cei care administreaza paginile brandurilor pot vedea in timp real ceea ce se intampla cu acestea si care este rezultatul imediat al post-urilor. Asadar, vor putea sa modifice sau sa inlocuiasca anumite mesaje sau reclame atunci cand constata ca nu au priza la public. Iar toate acestea nu inseamna altceva decat un ROI mai bun.

Imbunatatirile aduse functiei Page Insights se adreseaza tuturor administratorilor de pagini branduite si vor fi disponibile peste cateva saptamani.

Aceste schimbari vin la doar cateva luni dupa ce Facebook a lansat noile instrumente de masurare social media, respectiv People Talking About This, Friends if Fans si Weekly Total Reach.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016