Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook se daruieste brandurilor: Compania a lansat o noua aplicatie pentru acestea

Tags: facebook, aplicatie facebook, sponsored stories, storyteller, promovare brand

Facebook se tranforma continuu, cautand sa-si dezvolte tot mai mult serviciile dedicate brandurilor. Nu a trecut nici un an de cand a lansat Sponsored Stories si acum a facut un pas in plus catre promovarea profilurilor de business.
Se numeste Storyteller App si este o aplicatie ce ofera utilizatorilor posibilitatea de a crea si de a promova mai bine continutul prin intermediul Sponsored Stories.
Facebook a lansat Sponsored Stories in ianuarie, cu scopul de a ajuta companiile sa-si faca cunoscute serviciile mai usor. Practic, prin Sponsored Stories brandurile transforma activitatile fanilor, precum vizualizarile pe pagina, posturile de pe Perete si aprecierile, in mici reclame ce apar in partea dreapta a News Feed. Doar ca astfel, companiile nu puteau controla informatiile ce apareau in reclamele respective. In plus, multe dintre ele erau plictisitoare. Sa vezi un anunt in care cineva apreciaza pagina de Facebook a Starbucks nu-i totuna (si nici nu are acelasi impact) cu a vedea o postare in care respectiva persoana spune cat de mult ii place ceaiul cu lapte de la Starbucks.
Iata de ce, Wildfire –o companie ce ofera servicii de social media marketing– a creat Storyteller, aplicatia Facebook care transforma feedback-urile si opiniile utilizatorilor, nu doar in stiri pentru News Feed, ci si in Sponsored Stories.
Noua aplicatie permite brandurilor sa adauge un nou tab in cadrul paginii lor de Facebook, unde pot adresa o intrebare fanilor (de exemplu, „Ce va place mai mult la bradul X?”). Raspunsurile si reactiile lor vor aparea in sectiunea Sponsored Stories si vor putea fi diseminate tuturor prietenilor ori vor putea fi postate pe Perete. Mai mult insa, aceste postari vor putea fi personalizate, adaugand fotografii, imagini video sau orice ce alte descrieri importante pentru brand.
Adevaratul scop al acestei noi aplicatii este de a genera, prin Sponsored Stories, un lant de reclame pornind practic de la raspunsurile utilizatorilor la intrebarile brandului. Cu alte cuvinte, adresand fanilor intrebarea corecta, companiile pot crea reclame cu un impact mult mai mare pe Facebook. De altfel, Wildfire sustine ca prin utilizarea aplicatiei Storyteller, impactul informatiilor de promovare este de patru ori mai puternic decat in mod traditional.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0