Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Incepe nebunia reclamelor: Facebook le afiseaza in fluxul de stiri

Tags: facebook, reclame, flux de stiri, featured, sponsored stories

Cu putin timp inainte de sarbatorile de iarna, Facebook isi anunta intentia de a introduce postarile publicitare platite de branduri in fluxul de stiri al utilizatorilor. Astazi, intentia s-a materializat, iar Mark Zuckerberg a dat drumul reclamelor.
Facebook a inceput deja sa ruleze reclame in fluxul de stiri al utilizatorilor, insa modificarea la nivel global se va face treptat. Dar noile unitati publicitare nu se vor purta numele de Sponsored Stories, asa cum multa lume se astepta, intrucat Facebook le-a botezat „Featured”.
Denumirea este menita sa diferentieze noile tipuri de reclame de mesajele publicitare pe care utilizatorii le vad uneori.
„Din moment ce membrii pot vedea atat mesajele publicitare create de brandurile carora le-au dat like, cat si ale acelora cu care nu au avut de-a face, am considerat necesar sa le deosebim cumva. Am vrut sa ne asiguram ca marketerii inteleg ca vor plati doar pentru reclamele afisate in fluxul utilizatorilor care le-au dat mai intai like”, explica purtatorul de cuvant al companiei, citat de clickz.com.
Noua modificare va permite mesajelor brandurilor sa ajunga si la prietenii celor care au interactionat cu pagina sa printr-un comentariu, un like sau alt gen de activitate. Asta inseamna ca brandurile si reclamele lor vor avea o expunere mai mare si sanse ridicate de a obtine un feedback din partea publicului.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0