Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Premiile Facebook se lanseaza in 2012

Tags: facebook, facebook award, premii facebook, campanii social media, branduri

Daca cinematografia are premiile Oscar, iar publicitatea Festivalul Cannes Lions, social media ce ar trebui sa aiba? Premiile Facebook, desigur. Incepand din 2012, reteaua de socializare a lui Mark Zuckerberg va premia anual cele mai bune campanii social media in cadrul Facebook Studio Award.
Evenimentul isi propune sa recompenseze creativitatea brandurilor in materie de promovare social media. Pentru asta, Facebook a lansat un site unde companiile se pot inscrie in concurs.
Canditatii vor trebui sa publice exemple de campanii pe care le-au desfasurat pe reteua de socializare si sa demonstreze modul in care se folosesc de produsele de marketing ale Facebook pentru a-si asigura vizibilitatea si a interactiona cu fanii.
„Marketingul intr-o lume conectata in permanenta necesita campanii care sunt fundamentate pe elementele social media, care stabilesc relatii si conversatii autentice. Am creat Facebook Studio Award pentru a recompensa preocuparea si creativitatea agentiilor si brandurilor in ceea ce priveste promovarea pe reteaua de socializare”, se arata pe site-ul concursului.
Criteriile de selectie au la baza gradul de interactivitate generat de campanie, modul in care se foloseste de produsele de marketing ale Facebook, daca face parte dintr-o campanie integrata si in ce masura faciliteaza interactiunea fanilor.
Afara de recunoasterea pentru activitatea social media, Facebook va oferi si un premiu simbolic. Iata cum arata acesta.

Facebook Awards
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0