Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Si teroristii pot face reclama

Tags: teroristi, reclama, 11 septembrie, mohamed atta, campanie facebook

Dupa atacurile asupra World Trade Center si lupta inversunata impotriva terorismului, s-ar fi crezut ca nimeni nu este suficient de nesabuit incat sa se joace cu nume care au adus americanilor atata suferinta. Unii insa au indraznit.
Daca renumitul Geico are ca mascota simpatica soparla Gecko, o alta companie americana de asigurari – InsuranceSavings – s-a gandit sa-si asocieze imaginea cu Mohamed Atta, unul dintre teroristii de la 11 septembrie 2001.

Compania de asigurari s-a folosit de Mohamed Atta pentru cea mai recenta dintre campaniile sale de promovare de pe Facebook, respectiv „Newest Texas Policy”. Atta a fost seful teroristilor care au deturnat cele doua avioane in cladirile gemene din New York,
provocand prabusirea acestora si facand 3.000 de victime.

Reclama de pe Facebook cuprindea o imagine prelucrata dupa permisul de conducere a lui Mohamed Atta si mesajul „Important: Drivers in Texas Who Drive Less than 35 Miles a Day Read This”. Click-ul directiona utilizatorul catre o oferta pentru asigurarea masinii.


Campania a avut insa viata scurta intrucat utilizatorii retelei de socializare s-au sesizat rapid, condamnand modul de promovare al companiei de asigurari. Reclama a fost retrasa in mare graba de pe Facebook, fara scuze si fara explicatii.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0