Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Viata unui mesaj pe social media nu dureaza mai mult de trei ore
Tags: social media, facebook, twitter, youtube, a doua sansa, retele de socializare
S-au facut mai multe studii a caror concluzie a fost ca, daca o persoana nu vede un tweet sau o postare pe Facebook in cateva ore, intalnirea nu o sa mai aiba loc niciodata. Serviciul de scurtare de link-uri Bit.ly a efectuat un alt studiu si a descoperit ca tot traficul pe care il poate genera un link se obtine in maximum trei ore.
S-au facut mai multe studii a caror concluzie a fost ca, daca o persoana nu vede un tweet sau o postare pe Facebook in cateva ore, intalnirea nu o sa mai aiba loc niciodata. Serviciul de scurtare de link-uri Bit.ly a efectuat un alt studiu si a descoperit ca tot traficul pe care il poate genera un link se obtine in maximum trei ore.
Ce se poate face? Sa retrimitem mesajul initial, in cazul in care avem o poveste cu adevarat interesanta care merita sa fie auzita, daca dam crezare sfaturilor de pe searchengineland.com.
Bit.ly a masurat ceea ce a supranumit "jumatatea de viata" a unui link partajat pe social media. Jumatatea de viata se refera la punctul in care un link a adunat jumatate din clicurile pe care le va obtine vreodata. Iata si explicatia companiei: "Putem evalua durabilitatea unui link prin calcularea a ceea ce noi numim jumatatea vietii: segmentul de timp in care un link va obtine jumatate din clicurile pe care le va primi dupa ce a ajuns in varf".
Desi acest concept poate sa nedumereasca (link-ul va mai genera clicuri si dupa acaesta perioada, chiar in numar mare, numai ca se indreapta spre un declin rapid), este util pentru a ne demonstra cat de rapid se muta atentia dinspre lucruri care au fost partajate. mai jos aveti graficul graficul facut de Bit.ly in legatura cu durata de viata a link-urilor de pe Twitter, Facebook si YouTube.
• Twitter: 2,8 ore
• Facebook: 3,2 ore
• YouTube: 7,4 ore
Pe scurt, link-urile partajate pe doua dintre cele mai mari retele de socializare, Twitter si Facebook, sunt condamnate la obscuritate.
Revenim cu o solutie: retransmiterea mesajelor de valoare la anumite intervale de timp. Nu trebuie sa ne asasinam fanii (unii vor fi, oricum, nemultumiti), dar e util sa constientizam ca, daca postam in momentul cand apare povestea, unii nu sunt, pur si simplu, pe faza si ar aprecia o noua sansa. A doua sansa.

Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
TOP articole
Ultimele comentarii
Email cu traducator inclus: Gmail a lansat un serviciu de traducere a mesajelor
"cum traduc emilul din engleza in romina..."
de Varlan Maria
Mix de promovare online 2020 - ce trebuie sa stie orice antreprenor?
"Toate aceste servicii, de la dezvoltarea site-ului pana la promovarea acestuia, le-am gasit la..."
de Mariuta Popovici
Greselile care iti scufunda blogul
"A monetary examination instruments I have found downloadable at..."
de A
Articole similare
Top fani pe Twitter. Ghici cine are peste 16 milioane de fani?
Romania si Marea Britanie, fruntase in Europa la prevenirea riscurilor psihologice in companii
Impactul social media asupra brandurilor: Cine sunt cei care le indragesc mai mult?
Cele mai importante motive pentru care iti pierzi prietenii de Facebook
Ultimele articole
Cate tipuri de marketing au existat pana acum?
E-A-T te poate proteja de schimbarile Google. Iata ce trebuie sa faci
CV-ul tau nu este atat de important pe cat crezi
10 exemple geniale de marketing in timp real