Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Bilant de Black Friday: Cine sunt castigatorii in materie de vanzari

Tags: vanzari black friday, retaileri black friday, emag, flanco, altex, domo, reduceri, black friday

Dupa agitatia si potopul de reduceri din Vinerea Neagra si din weekend, marii retaileri au tras linia si s-au pus pe adunat. Si au tot adunat pana au ajuns la suma record de peste 50 milioane de euro.
Unul dintre marii castigatori ai editiei de anul acesta a Black Friday este Altex, cel mai mare retailer de electronice, electrocasnice si IT de pe piata locala, care a avut incasari de 15 milioane de euro, de 3 ori mai mult fata de asteptari, noteaza wall-street.ro. Promotiile sale s-au intins insa pe trei zile (23-25 noiembrie), ziua de vineri fiind cea mai consistenta cu vanzari in jurul a 6 milioane de euro in magazinele Altex si Media Galaxy.

eMag, cel mai mare retailer online din Romania, a inregistrat si el vanzari record – 15 milioane de euro pe parcursul weekend-ului. De asemenea, eMag este compania care a inregistrat cele mai mari vanzari intr-o singura zi de reduceri (23 noiembrie, ziua de Black Friday), acestea ridicandu-se la 12 milioane de euro. Suma reprezinta aproximativ 7% din cifra de afaceri de circa 180 de milioane de euro pe care conducerea eMag o asteapta pentru intreg anul acesta.
Compania a inregistrat peste 92.000 de comenzi pentru 150.000 de produse si peste doua milioane de vizite. eMag a oferit reduceri la peste 300 de tipuri de produse din toate categoriile si nivelurile de pret.
 
Flanco nu sta nici el prost, inregistrand vanzari de aproximativ 12,1 milioane de euro, cu 80% mai mult decat la prima editie, pe o suprafata de vanzare cu 20% mai mare decat anul trecut. Peste 500.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco si aproximativ 100.000 de consumatori au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie.

Desi a avut vanzari cu mult mai mici fata de concurenta, Domo a incasat circa 3-4 milioane de euro, suma de patru ori mai mare comparativ cu anul trecut de Black Friday. Aproximativ o treime dintre vanzari au fost generate de site-ul Domo.ro, iar restul au fost prin reteaua de aproximativ 100 de magazine. Pe 22 noiembrie, cu o zi inainte de Black Friday, site-ul Domo a inregistrat circa 225.000 de vizitatori, mai mult decat inregistreaza in general intr-o saptamana intreaga (aproximativ 200.000 de vizitatori).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 28-Nov-2012 17:58:17
In materie de vinzari sint cistigatori toti cei care au reusit sa inoculeze ideea de reducere in acea perioada ( in conditiile in care ele au fost foarte mici ). In materie de cumparari au pierdut cei care au raspuns la anunturile de reduceri exact asa cum au vrut vinzatorii , cumparind .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016