Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Competitia in online: Strategiile secrete ale retailerilor

Tags: marketing, promovare, oferte, sarbatori, mobile marketing, newsletterele, recenzii produse

Nu s-a nascut nimeni invatat, dar nici nu o sa prinzi vreodata picior de retailer care sa nu te mai vada ca pe un competitor si care sa-ti dezvaluie strategiile de marketing pe care le are in plan pentru fiecare sfarsit de an.

Daca, in general, in aceasta perioada vanzarile cresc pentru cei care vand bunuri de larg consum, nu acelasi lucru se intampla cu afacerile care au produse mai putin cautate in perioada sarbatorilor de iarna. Jongland astfel cu tacticile de promovare si cu strategiile de crestere a vanzarilor, retailerii online scot an de an cativa asi din maneca si-i folosesc la momentul potrivit:

Sincronizarea. Din ce in ce mai multe zile inaintea sarbatorilor de iarna par sa se transforme in ocazii numai bune de cumparat, in oportunitati ideale pentru achizitionarea mult doritului produs la o reducere pe care retailerul ti-o garanteaza numai in ziua respectiva. Pana la Craciun, vanzarile in online isi asigura deja o tendinta ascendenta a vanzarilor.

Livrarea gratuita sau costuri de transport reduse. Stim deja ca de sarbatori "nu-i posibil sa nu gasim noi o oferta" indiferent de produsul sau serviciul pe care il cautam. Asa ca, antrenati deja in aceasta directie, punem mana pe prima oferta care ne iese in cale si care pare in aceasta perioada cel putin cu 50% mai avantajoasa decat in orice luna din an.

Creste numarul newsletterelor. In mod cert, daca asta s-ar intampla brusc in iunie, te-ai dezabona in urmatoarea secunda. Esti insa mai bland in apropierea Craciunului. Unde mai pui ca mai toate ofertele suna tentant si nu stii niciodata cand vei primi un e-mail cu un produs care sa te intereseze. Asa ca retailerii indraznesc si cresc numarul newsletterelor cu oferte promotionale. Vanzarile mai mari trec astfel cu vedere un numar de dezabonari care va fi recuperat ulterior.

Mai mult accent in zona mobile marketing. Deoarece din ce in ce mai multi oameni cumpara folosind un smartphone, retailerii stiu ca este important sa tina pasul cu cele mai noi tehnologii asa ca dezvolta aplicatii sau oferte valabile numai pentru cei care cumpara prin intermediul unui smartphone.

Recenziile si promotiile fac casa buna. Retailerii din online si-au dat seama ca foarte multi potentiali clienti se incred in recenziile produselor scrise de catre alti oameni care au achizitionat produsul. De asemenea, sunt folosite si motoarele de cautare care permit comparatia intre produse astfel incat tu sa identifici cea mai avantajoasa oferta.

Oricare dintre aceste strategii va avea un efect benefic asupra vanzarilor. Testeaza-le si vezi care e strategia care iti aduce rezultatele cele mai bune!
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016