Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Marketing Viral: 200.000 fani in primul an de afacere

Tags: marketing viral, social media, afacere, tumblr, facebook

Am mostenit, cred ca de la tatal meu, spiritul antreprenorial. Din cate imi amintesc, nu toate afacerile demarate de el au avut succes, insa e mai important (iar asta am invatat de-a lungul timpului) sa incerci si sa dai gres decat sa nu faci nicio miscare.

Experienta se acumuleaza prin incercari repetate. Fiecare afacere care nu reuseste inseamna o lectie pe care trebuie sa o invatam si pe care o vom folosi pentru ca in urmatorul proiect sa nu facem aceleasi erori. De fapt, nici nu ar trebui sa folosim astfel de cuvinte precum "greseala" sau "eroare", ci ar trebui sa vedem in toate situatiile, indiferent de modul in care se termina, o lectie si un pas inainte.

Am vazut zilele trecute un interviu in care antreprenorul, o femeie de circa 30 de ani, reusise sa adune 200.000 de fani pe Facebook ai afacerii pe care o lansase cu doar un an in urma. Afacerea consta intr-un site cu haine si accesorii si mizeaza pe dorinta oamenilor de a cere o parere prietenilor sau familiei inainte de a cumpara un anumit produs.

Folosind si afisarea produselor in functie de zona geografica din care se facea cautarea, aceasta afacere a reusit sa creasca intr-un an cat altele in zece. Mai mult decat atat, accentul pe social media a fost un aspect luat in seama la modul cel mai serios.

Comunitatea de pe Facebook este una cat se poate de activa, iar Tumblr-ul este folosit de companie pentru a prezenta scene din spatele afacerii si pentru a crea acea relatie de apropiere intre brand si cumparatori.

Afacerea este una bazata pe social media, iar retelele de socializare au fost inglobate cu succes. Poate un lucru de retinut este acela ca aceste canale au fost utilizate pentru aspecte diferite, fiind folosite la maximum unele functii.

Esentialul consta in ideea ca se poate, dar ca trebuie sa muncim. Succesul inseamna efort constant, iar cand avem de-a face cu social media, trebuie sa fim prezenti tot timpul, trebuie sa fim online mai mult decat suntem offline. Asta pentru ca ne dorim ca succesul sa vina tot din acest mediu care abunda in oportunitati.

Ce spuneti, merita incercarea?

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0