Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Schweppes descopera traditii ciudate legate de consumul de alcool

Tags: marketing, schweppees, proiect antropologic, tokyo, alcool

Schweppes Australia in colaborare cu revista Vive si agentia de publicitate GPY&R Melborune a initiat o cercetare antropologica numita Free Pouring pentru a explora cele mai exotice ritualuri de consum al bauturilor. Scopul: promovarea platformei online Cocktail Revolution HQ.
Produsa sub forma unei serii defilmulete, documentarele proiectului il prezinta pe Joel Cornell care calatoreste in toata lumea si descopera cele mai ciudate obiceiuri de baut.
 
Prima oprire a avut loc in Shibuya, Tokyo, unul din centrele principale ale culturii asiatice. Sub titlul de „Tokyo Toyboy”, episodul pe care-l puteti vedea mai jos, arata transformarea lui Joel in „iubitul personal de inchiriat” care este un maestru desavarsit al conversatiilor cu doamnele care vin in vizita la bar. Intalnirea nu se continua in afara barului, caci toata relatia este platonica. Ceva cu totul neobisnuit in lumea europeana.
 
Proiectul Free Pouring continua succesul Knapsack Bartender care s-a desfasurat in Romania, Bolivia si Sierra Leone.
 


Vezi aici si filmuletul facut in Romania:

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant