Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat de mult se vorbeste despre publicitate in sfera romaneasca a social media

Tags: publicitate, social media, vizibilitate, industrii creative

Va intrebati cam ce subiecte abordeaza romanii pe retele de socializare? De tot felul, desigur. Printre ele insa si lucruri care privesc industriile creative, fie ele referitoare la film, arte vizuale ori publicitate.
Aceeasi intrebare si-au pus-o si cei de la Zelist Monitor si ORICUM. Doar ca ei au cautat si un raspuns precis la aceasta, asa ca au realizat o analiza asupra vizibilitatii industriilor creative in social media.
Cercetarea a urmarit in prima etapa operationalizarea conceptului de “industrii creative” si stabilirea termenilor care definesc cel mai bine contextul semantic al creativitatii. Au fost selectate 23 de cuvinte-cheie, o parte dintre ele reprezentand denumirea specifica a unei industrii creative, iar alta parte fiind sinonime folosite uzual in limba romana. Vizibilitatea industriilor creative ce cuprind mai multi termeni-cheie este data de suma mentionarilor inregistrate de fiecare expresie.
Concluzia? Cel mai des mentionate categorii asociate creativitatii in Romania sunt, in ordinea locurilor ocupate in top, urmatoarele: "film, video si fotografie" , "muzica, arte vizuale si performing arts", "moda", "design" si "advertising".
Cu alte cuvinte, publicitatea e cam a cincea roata la caruta, insa intr-un clasament cu 12 pozitii nu este rau deloc. Apoi, pozitia este cu atat mai importanta cu cat categorii precum „film” si „muzica” sunt oricum foarte atractive pentru publicul social media si nu numai.
Iata cum arata topul vizibilitatii industriilor creative in social media romaneasca in perioada octombrie 2010 – octombrie 2011:

Research 1
 
Sursele investigate au fost compuse din 63.500 de bloguri, 51.326 de conturi romanesti de Twitter, 1.500 de feeduri ale principalelor publicatii online din Romania,1.500 de pagini publice si grupuri publice Facebook si principalele 25 de forumuri romanesti.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0