Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook le influenteaza parerea consumatorilor despre brand-uri

Tags: facebook, pagina de brand, consumatori, feedback, tineri

Un sfert dintre americanii care folosesc mediul de comuniacre online sustin ca prezenta unui brand pe Facebook arata cat de interesat este acesta de ceea ce au de spus clientii, iar 51% dintre respondenti confirma, intr-un fel sau altul, aceasta afirmatie, conform unui studiu al Polaris Marketing Research, citat de marketingprofs.com.
In plus, 9% dintre cei intervievati declara ca tind sa aiba o parere mai buna despre produsele si serviciile unui brand, daca acesta are pagina de Facebook, fiind sustinuti de, in mare, 33% dintre respondenti.
 
Polaris Marketing Research a aplicat un sondaj in cazul a peste 1.00 de adulti americani, dintre care, mai mult de jumatate (53%), spun ca au dat "like" la pagina unui brand in ultimele 60 de zile, in timp ce doar 15% si-au retras prietenia, bifand "unlike", in aceeasi perioada de timp.
 
Pe langa acordarea "like"-ului, 25% dintre americani au declarat ca, in ultimele 60 de zile, au postat si comentarii pe pagina de Facebook a brand-ului.
 
Activitatea pe Facebook variza si in functie de gen si varsta. In general, femeile interactioneaza mai mult si au efectuat, in numar mult mai mare, urmatoarele activitati, in cele 60 de zile luate in considerare de sondaj:
 
- au dat "like" unei pagini de Facebook a unui brand: 62% femei vs. 44% barbati,

- au dat "unlike" unei pagini de Facebook a unui brand: 18% vs. 11%,

- au postat comentaii pe pagina de Facebook a unui brand: 30% vs. 20%.
 
Intre timp, adultii tineri sunt mai activi pe paginile de brand:
 
- 72% dintre adultii cu varste intre 18-24 de ani au dat "like" la pagina in ultimele 60 de zile, fata de 76% dintre cei cu varste intre 25-34 de ani,
 
- 35% dintre adulti cu varste intre 18-24 de ani au postat un comentariu pe pagini de brand, in perioada avuta in vedere, la fel cu 40% dintre cei cu varste intre 25-34 de ani.


 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0