Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Femeile antreprenor vad lucrurile diferit fata de barbatii antreprenor?

Tags: marketing, studii de piata, femei antreprenor, afaceri mici, social media

O serie de studii efectuate de Hiscox Small Business, DNA of an Entreprenuer, citate de smallbiztrends.com, arata ca si femeile antreprenor, si barbatii antreprenor sunt optimisti in privinta viitorului lor. Exista insa cateva diferente notabile privind modul in care isi conduc afacerile.
In mare, jumatate dintre toti antreprenorii sunt optimisti in privinta viitorului. Procent in scadere fata de anul trecut, cand 55% dintre toti patronii americani de afaceri mici au declarat ca sunt optimisti fata de anul urmator.
 
Nivelul de optimism este in starnsa legatura cu gradul de crestere experimentat de antreprenori. Cand vine vorba de crestere a afacerii, nu au existat diferente notabile intre femei si barbati.
 
Dar care sunt diferentele?
 
Numarul de ore lucrate
 
Micii antreprenori barbati sunt mai predispusi decat femeile sa lucreze full-time, in timp ce femeile lucreaza part-time. Aproape o treime (34%) dintre barbati spun ca muncesc, in medie, 40-49 de ore pe saptamana. Acelasi procent dintre femeie spun ca muncesc 29 de ore sau mai putin pe saptamana.
 
Diferenta este logica cand te gandesti ca 70% dintre femeile participante la studiu spun ca orele de lucru flexibile sunt principalul beneficiu al coordonarii propriei afaceri. Barbatilor le place birocratia scazuta.
 
Numai ca mai putine ore investite inseamna o crestere mai mica.
 
Planurile privind noi angajari
 
De doua ori mai multi barbati decat femei (32% fata de 15%) spun ca au planuri de a mai angaja si anul viitor. Avand in vedere ca, la studiu, au participat antreprenoare care lucrau part-time, concluzia nu este deloc suprinzatoare.
 
Utilizarea social media
 
Femeile antreprenor sunt mai deschise catre social media decat barbatii. Ele folosesc retelele de socializare sa pastreze contactul cu clientii, pentru comunicare, marketing si relatii cu publicul. Pentru prospectarea pietei, pentru utilizare interna si cercetare de piata.
 
Barbatii folosesc social media mai mult cand vine vorba de angajari (18% dintre antreprenorii barbati faca asta, comparat cu 7% dintre femei).
 
Nu e niciun secret ca femeile in general sunt mai active pe retelele de socializare si acest lucru se extinde si in lumea afacerilor.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.5 din 5 - 7 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016