Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Website-urile reprezinta principala sursa de informare a consumatorilor romani
Tags: internet, informare consumatori, website companii, studiu gfk
Cand vine vorba despre companii, branduri si produse, internetul ramane o sursa extrem de importanta pentru informarea consumatorilor. Iar pentru asta, pagina web este primul loc in care acestia dau o raita virtuala.
Cand vine vorba despre companii, branduri si produse, internetul ramane o sursa extrem de importanta pentru informarea consumatorilor. Iar pentru asta, pagina web este primul loc in care acestia dau o raita virtuala.
internet cauta consumatorul informatii despre produsele pe care le cumpara, cei care s-au informat inainte de a face o achizitie au apelat in principal la site-urile producatorilor sau furnizorilor. Acest lucru este valabil pentru categoriile financiar (63%), telecom si servicii internet (51%), piese si servicii auto (60%), produse "Do It Yourself” (60%). Apoi, site-urile web ale companiilor au reprezentat a doua sursa de informare pentru categorii precum electronice si electrocasnice si produse sau servicii turistice.
Dar prezenta pe internet nu inseamna doar site-ul de companie. Motoarele de cautare, site-urile de evaluare pentru produse, site-urile de promotii, forumurile, bloggurile, retelele sociale, site-urile de comparatii de preturi, listele de discutii prin email sunt tot atatea surse de informare care trebuie luate in calcul in mixul de informare. In plus, modul in care consumatorii se informeaza din aceste surse difera semnificativ de la o categorie de produs la alta.
"Diferentierea de competitie printr-o prezenta activa pe canalele online pe care consumatorii cauta informatii despre segmentul lor de piata este esentiala pentru toti jucatorii, prin oferirea de informatii si suport atat inainte cat si dupa cumparare, dar si printr-un website optimizat care sa faciliteze vizitatorului un acces facil la informatie, o navigare usoara si intuitiva spune Traian Nastase, Online Project Manager GfK Romania.
Rolul internetului este foarte important nu doar inainte de a cumpara un produs, ci si in etapa de post-cumparare. Cei care obisnuiesc sa caute informatii ca sa-si valideze decizia dupa ce au facut o achizitie apeleaza in mai mare masura la internet decat cei care se informeaza inainte de cumparare. Cei care s-au informat dupa cumpararea produsului fata de cei care au facut-o inainte de achizitie au utilizat cu cel putin 15% mai mult internetul pentru produsele financiare, electronice si electrocasnice, piese si servicii auto, telecomunicatii si servicii internet.
Conform datelor unui studiu realizat de GfK, care a urmarit unde anume pe Dar prezenta pe internet nu inseamna doar site-ul de companie. Motoarele de cautare, site-urile de evaluare pentru produse, site-urile de promotii, forumurile, bloggurile, retelele sociale, site-urile de comparatii de preturi, listele de discutii prin email sunt tot atatea surse de informare care trebuie luate in calcul in mixul de informare. In plus, modul in care consumatorii se informeaza din aceste surse difera semnificativ de la o categorie de produs la alta.
"Diferentierea de competitie printr-o prezenta activa pe canalele online pe care consumatorii cauta informatii despre segmentul lor de piata este esentiala pentru toti jucatorii, prin oferirea de informatii si suport atat inainte cat si dupa cumparare, dar si printr-un website optimizat care sa faciliteze vizitatorului un acces facil la informatie, o navigare usoara si intuitiva spune Traian Nastase, Online Project Manager GfK Romania.
Rolul internetului este foarte important nu doar inainte de a cumpara un produs, ci si in etapa de post-cumparare. Cei care obisnuiesc sa caute informatii ca sa-si valideze decizia dupa ce au facut o achizitie apeleaza in mai mare masura la internet decat cei care se informeaza inainte de cumparare. Cei care s-au informat dupa cumpararea produsului fata de cei care au facut-o inainte de achizitie au utilizat cu cel putin 15% mai mult internetul pentru produsele financiare, electronice si electrocasnice, piese si servicii auto, telecomunicatii si servicii internet.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.