Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lumea social media in cifre

Tags: social media, date, cifre social media, facebook, twitter

Exista persoane care cred cu indarjire ca era social media se va prabusi curand, va plesni cu usurinta unui balon de sapun. Urmatoarele cifre ar putea insa sa le schimbe parerea.
Cel mai recent studiu realizat asupra dezvoltarii social media arata o crestere fulminanta pe toate categoriile de varsta ale utilizatorilor si in toate aspectele componente.
Jumatate dintre persoanele adulte din SUA au in prezent un cont pe retele de socializare. De fapt, intre cei care utilizeaza internetul in mod frecvent, doua treimi au conturi pe site-uri ca Facebook sau Twitter.
In ultimii ani, cele doua mari platforme de socializare au avut parte de o ascensiune uluitoare. La fel si site-urile cu oferte zilnice (ca Groupon), care au la baza tot principiul comunitatii, socializarea. De asemenea, unele date arata ca 98% dintre tineri (asa-numitii tineri ai noului mileniu) s-au alaturat retelelor de socializare. Acest boom al comunitatilor online a permis crearea unor adevarate harti a social media. Si acesta nu este nici pe departe apogeul.
Sa vedem insa cateva date concrete, parte a unui studiu realizat de Search Engine Journal:

Utilizatorii.
Numarul lor a crescut constant incepand din 2008, pe toate categoriile de varsta (18-29 ani, 30-49 ani, 50-64 ani, peste 65 ani). De exemplu, in cazul tinerilor (18-29 ani) procentul a crescut de la 67% in mai 2008 la 86% in mai 2010, iar pentru categoria 30-49 ani procentul a crescut de la 25% la 61%.
Numarul de vizitatori unici. De departe, Facebook este regele neincoronat al social media, cu un numar de vizitatori unici/ zi de 310 milioane, in vreme ce Twitter are parte de 22 milioane de vizitatori unici/ zi, fiind surclasat de Orkut, Ozone sau StumbleUpon.
Numarul de membri. Daca Facebook ar fi o tara, ar fi a treia tara ca populatie din lume, dupa China si India. Cu cei peste 640 milioane de utilizatori inregistrati, reteaua lui Zuckerberg detine cam 64% din numarul total de membri ai social media, fiind urmata de Youtube (20,5%) si Twitter (1,15%).
 
Facebook:  facand o medie a activitatii pe aceasta retea de socializare, s-a constatat ca anul trecut, intr-un interval de 20 minute, s-au publicat 5, 87 milioane de posturi, s-au incarcat 2,716 milioane de fotografii si s-au scris 10, 280 milioane de comentarii.
- 75% dintre „like”-urile de pe Facebook ale brandurilor se datoreaza reclamelor;
- numarul utilizatorilor care acceseaza site-ul prin intermediul dispozitivelor mobile a crescut  cu 200% (63 milioane in 2010; 200 milioane in 2011);
- continutul diseminat saptamanal a crescut cu 100% (3,5B in 2010; 7B in 2011);
- numarul inregistrarilor a crescut cu 82% in acest an, comparativ cu 2010.
Twitter: 49% dintre membrii retelei acceseaza rar sau niciodata site-ul. Cu toate acestea, numarul utilizatorilor a crescut cu 26% in 2011 (95 milioane de utilizatori noi), fata de 2010 (75 milioane). De asemenea, se remarca o crestere semnificativa si a numarului de tweet-uri zilnice, de la 27 milioane in 2010 la 95 milioane in acest an.  Apoi, a crescut cu 122% numarul utilizatorilor care au creata o biografie.
LinkedIn: are parte de o crestere cu 138% a numarului de noi inregistrari (50 milioane in 2010; 119 milioane in 2011);
- 56% dintre utilizatori sunt din afara SUA;
- 80% dintre companii acceseaza retele de socializare pentru a recruta personal, iar 95% dintre acestia utilizeaza LinkedIn.
Fliker: cunoaste o crestere a numarului de imagini incarcate (4B in 2010; 5B in 2011);
- cuprinde 6 miliarde de imagini, ceea ce inseamna ca membrii sai au incarcat pe site peste 3.500 de fotografii/ minut.
Wikipedia: numarul de articole a crescut cu 21% (14 milioane in 2010; 17 milioane in 2011);
- a crescut de asemenea si numarul de contributori.
 
Companiile si social media: 71% utilizeaza Facebook, 59% Twitter, 50% Blogger, 33% Youtube, 33% Message Boards, 6% MySpace;
- procentul celor care utilizeaza blogul ca instrument de marketing a crescut de la 34% in 2010 la 39% in 2011 si, se previzioneaza ca va creste pana la 43% in 2012.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016