Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategia de conversie: convinge-l pe vizitator sa devina client!

Tags: navigare, conversie, potential client, produs, bara navigare

Site-ul tau are, pana la urma, un singur rol: sa iti aduca bani. Nu sa iti mareasca ego-ul, nu sa iti creasca numarul de fani de pe Facebook si nu sa iti umple casuta de mail cu cat mai multe mesaje. Bani. Oricat de materialist ar suna.

Asa ca toti acei vizitatori de care te bucuri in fiecare zi nu trebuie sa ramana doar o statistica si atat. Fiecare vizitator este un potential client. Imagineaza-ti, daca vrei, cum iti flutura cardul de credit prin fata ochilor. Si mai aminteste-ti ca nu ai mult timp la dispozitie ca sa il convingi sa cumpere tocmai de la tine.

Site-ul tau e un magazin cu usa larg deschisa. In momentul in care un potential client paseste in magazinul tau, va trebui sa gaseasca repede drumul catre ceea ce cauta. Navigarea pe site-ul tau inseamna acest drum pe care il face vizitatorul. Asa ca nu ai voie sa ii pui piedica printr-o cutie de pantofi ratacita sau printr-un dulap asezat gresit in centrul magazinului.

Ce inseamna navigarea pe site-ul tau?

Meniu: de obicei, orizontal, situat in partea de sus a site-ului.

Bara laterala: poate fi in stanga sau in dreapta, asezata pe verticala si include categorii, postari recente sau postari populare. Tot bara laterala este cea care il conduce pe vizitator catre cele mai noi produse, casuta de abonare la newsletter s.a.m.d.

Footer-ul: aici poti include o multime de elemente care tin de social media, diferite formulare de completat etc.

Navigarea interna: se refera la toate hyperlinkurile pe care le adaugi in site-ul tau, in cadrul articolelor sau nu, fie catre articole recente, fie catre alte site-uri sau bloguri.

Toate aceste sectiuni sunt de obicei create de designerii web pentru a-i ajuta pe vizitatori sa navigheze mai usor pe un site. Exista insa unele strategii pe care le poti aplica pentru ca toate acestea sa capete scopul de transformare a vizitatorilor in cumparatori.

1. Foloseste metoda palniei

Asa cum o palnie este mai ingusta spre un capat, tot asa toate aceste elemente de navigare ar trebui sa il constranga in cele din urma pe vizitator sa ajunga la o pagina de vanzare sau la o oferta promotionala cu acces direct catre un talon de comanda.

2. Creeaza un scop precis

Bara ta de navigare trebuie sa aiba un obiectiv anume. Vrei sa ii faci pe oameni sa se aboneze la newsletter sau incerci sa ii faci sa se plimbe prin continutul site-ului tau fara niciun scop? Navigarea pe site trebuie sa aiba la baza o strategie care sa isi propuna ca vizitatorii sa devina clienti.

3. Foloseste paginile de vanzare

O reclama care iti acopera deodata intregul ecran ar putea sa ii incurajeze pe oameni sa se inscrie la newsletter. Sau sa profite de o oferta care expira maine. In plus, aceste pagini pot fi realizate si sub forma unor inserturi mai mici (aproximativ jumatate de pagina) prin care poti vinde un e-book sau poti descrie un produs, oferind beneficiile in mod concis si posibilitatea de a comanda direct.

4. Nu iti agresa vizitatorul

Ramasesem la partea in care vizitatorul tau intra in magazin. Un site care abunda in oferte promotionale e similar cu un magazin in care vanzatorii incep brusc sa arunce cu produse si panouri publicitare in clientul care abia a deschis usa si a facut un pas. Nu uita ca nu ii trebuie mai mult de o secunda ca sa iasa din site-ul tau.

Prin urmare, ai grija ca tot ceea ce faci pentru a vinde sa nu para agasant sau agresiv. Vizitatorul trebuie convertit mai mult sau mai putin pe ascuns. Trebuie sa vrea sa cumpere pentru ca va capata impresia ca produsul despre care tu (sau altii) au scris cu atata impatimire este exact ce ii lipseste lui. Convinge-l fara sa ii bagi mana in buzunar. Lasa-l sa-ti ofere singur numarul cardului.

Mult succes!

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0