Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

20 de trucuri eficiente de e-mail marketing

Tags: e-mail marketing, newsletter, afaceri, vanzari

E-mail-ul este un instrument de afaceri extrem de eficace, care, folosit corect, va ajuta la cresterea vanzarilor. Exista anumite trucuri care va pot ajuta sa scoateti maximum de profit in urma utilizarii comunicarii prin acest canal.
1. Daca achizitionati o lista de contacte, asigurati-va ca adresele sunt valabile si ca apartin unor persoane care au optat pentru primirea de informatii despre produse similare cu ale dumneavoastra.
 
2. La modul ideal, cel mai bine ar fi sa va creati propria lista de abonati.
 
3. Includeti optiunea de "opt-in" pe site-ul dumneavoastra, pentru ca oamenii sa se inregistreze pentru a primi comunicari prin e-mail.
 
4. Ca recompensa, oferiti-le clientilor ceva gratuit la abonare: o carte sau un cod de reduceri.
 
5. Faceti in asa fel, incat pasii pentru opt-out sau pentru actualizarea unui e-mail sa fie foarte simpli.
 
6. Cereti doar informatiile care va privesc - prea multe intrebari tin oamenii la distanta.
 
7. Adoptati o politica oficiala de folosire a datelor colectate si asigurati-va ca toti abonatii o citesc, inainte de a merge pe ruta de opt-in.
 
8. Respectati termenii stabiliti, indiferent de situatie.
 
9. Limitati numarul de mail-uri pe care le trimiteti fiecarui abonat: o data pe saptamana este in regula, dar de trei ori poate fi prea mult.
 
10. Asigurati-va ca lista de adrese este curatata permanent de cele inexistente sau neprimitoare.
 
11. Evitati sa trimiteti atasamente, pentru ca sunt multi oameni care nici nu le deschid.
 
12. Creati si o adresa unde abonatii va pot scrie, cand vor sa dea feed-back.
 
13. Comunicarea pe e-mail este optima sub forma de newsletter.
 
14. Nu comunicati informatii redundante. Repetitia se plateste prin dezabonare.
 
15. Evitati sa fiti catalogati drept "spam", nefolosind litere mari sau cuvantul "gratuit" in titlul e-mail-ului.
 
16. Asigurati-va ca numele abonatului apare intotdeauna in campul "catre", caci comunicarea capata o nota personala.
 
17. Nu folositi un subiect sau un titlu care nu descriu ce contine e-mail-ul.
 
18. Pe de alta parte, fiti spirituali. In loc sa spuneti "Newsletter-ul pe luna septembrie", folositi, de exemplu, titlul unuia din articolele importante din newsletter.
 
19. Includeti intotdeauna link-uri catre produse proprii.
 
20. Nu uitati sa solicitati raspunsuri si comentarii. Oamenii adora sa-si impartaseasca gandurile.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016