Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Viitorul arata bine: Castigurile din publicitatea prin social media se vor dubla
Tags: social media, publicitate social media, castiguri publicitate, facebook
Cei care n-au crezut in puterea social media de a genera venituri consistente au acum motive sa puna la indoiala propria judecata. Social media face bani. Si tot va mai face.
Cei care n-au crezut in puterea social media de a genera venituri consistente au acum motive sa puna la indoiala propria judecata. Social media face bani. Si tot va mai face.
In doi ani de zile, veniturile din publicitatea pe retelele de socializare se vor dubla, dupa cum arata datele unui studiu realizat de eMarketer.
Analistii preconizeaza ca sub linia de bilant de la sfarsitul acestui an social media va trece venituri din reclame in valoare de 5,54 miliarde de dolari. O buna parte din aceasta suma, respectiv 2,74 miliarde dolari, provine de pe piata americana. Estimarile mai arata ca incasarile din afara SUA vor creste treptat, ajungand in 2013 sa reprezinte 51,9% din total.
Viitorul se arata inca si mai promitator in privinta castigurilor din publicitatea prin social media. In 2013, acestea vor ajunge la suma de 10 miliarde de dolari.
Desigur, cea mai consistenta parte ii revine celei mai mari retele de socializare din lume, adica Facebook, urmat apoi de Twitter. Totusi, nici LinkedIn nu este chiar de neglijat din acest punct de vedere. Potrivit eMarketer, aceasta retea de socializare va castiga anul acesta 140,8 milioane de dolari.
Daca anul acesta, din valoarea cheltuita la nivel global pe publicitatea online, cam 6,9% se duc catre zona social media, in 2013 procentul va creste pana la 9,4%. Asadar, retelele de socializare vor deveni un mediu tot mai atractiv pentru publicitari.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Ce inseamna autenticitate in marketing?
Tweet-ul buclucas: Cum a reusit Starbucks sa-si urce Argentina in cap
Parintii intra pe Facebook sa-si spioneze copiii
Femeile antreprenor vad lucrurile diferit fata de barbatii antreprenor?
Ultimele articole
4 idei de joburi perfecte pentru persoanele creative
Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”
Tipuri de servicii pe care le poti externaliza fara emotii
YOXO - cum sa mixezi campaniile de performance si impactul influencerilor pentru scalare