Arhiva articole
Recomandari pentru optimizarea site-urilor internationale. 3 practici SEO de care sa tii cont
Google pune accent pe anumite principii de baza pentru a imbunatati performanta SEO a website-urilor internationale si multilingve. Martin Splitt, developer advocate la Google, a oferit 3 sfaturi...
Cum sa te pregatesti pentru noua politica de retentie a datelor Google Ads
Google a anuntat o modificare importanta in politica de retentie a datelor pentru Google Ads, care va intra in vigoare din data de 13 noiembrie 2024. Toate datele contului – inclusiv performanta...
Servicii SEO complete pentru afaceri din Timisoara si nu numai
Intr-o lume digitala in continua schimbare, serviciile SEO reprezinta un element important pentru succesul oricarei afaceri online. O strategie SEO bine definita poate transforma o afacere locala...
Google extinde Store Ratings in mai multe tari
Google a anuntat extinderea functiei „Store Ratings” (evaluarile magazinelor) in Australia, Canada, India si Marea Britanie, permitand afisarea recenziilor magazinelor in rezultatele de cautare...
Noutati Meta: Tab Video si functii Gen AI pentru cresterea performantei campaniilor publicitare
Meta a dezvaluit, la Advertising Week 2024, noi modalitati inovatoare de a imbunatati performanta campaniilor publicitare pe platformele sale prin actualizari semnificative in spatiul video si...
TikTok, vizata de procese in 14 state pentru impactul asupra sanatatii mintale a copiilor
O coalitie formata din 14 state americane a intentat, marti, procese impotriva TikTok, acuzand compania de afectarea sanatatii mintale a tinerilor.Principalele plangeri vizeaza algoritmii TikTok,...
Google integreaza reclamele in AI Overviews
Google a lansat oficial integrarea reclamelor in sectiunea AI Overviews a rezultatelor de cautare, functie care este disponibila, pentru moment, doar utilizatorilor de pe mobil din SUA.Reclamele in AI...
YouTube extinde Shorts la 3 minute si introduce functii creative
YouTube a anuntat recent o serie de actualizari pentru Shorts, formatul sau de videoclipuri scurte. Aceste actualizari sunt menite sa imbunatateasca experienta de utilizare a Shorts si sa faca mai...
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Inteligenta Artificiala (AI) a devenit un element-cheie in strategiile de marketing curente, oferind solutii inovatoare care schimba modul in care brandurile interactioneaza cu consumatorii si isi...
Planul de marketing: cum se face si ce trebuie sa contina
Planul de marketing este unul dintre cele mai importante instrumente pe care un business le poate folosi pentru a-si ghida actiunile de promovare, comunicare si vanzari. Indiferent daca esti la...
GSC introduce functionalitatea „sticky filters” pentru rapoartele de performanta
Google Search Central (GSC) a anuntat o imbunatatire mult asteptata in ceea ce priveste utilizarea filtrelor din rapoartele de performanta din Search Console: filtrele „sticky”. Anuntul a fost...
Google si-a actualizat politica anti-spam. Cum te pot afecta eventualele penalizari
Google a adus recent o serie de actualizari importante documentatiei privind politicile anti-spam, pentru a clarifica anumite aspecte si a consolida masurile impotriva tacticilor inselatoare. Aceste...
Cum revolutioneaza HubSpot marketingul si vanzarile cu AI: Breeze si noile functionalitati inteligente
HubSpot a prezentat un set important de instrumente AI – „Breeze”, o solutie integrata menita sa optimizeze operatiunile de marketing, vanzari si suport pentru clienti.
Acest set de tehnologii...
Favicon, elementul care poate imbunatati SEO si experienta utilizatorilor
Fiecare element al unui website are un rol important in optimizarea experientei utilizatorilor si a prezentei online. Faviconul, o mica icoana care apare langa titlul paginii in browser sau in...