Arhiva articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Inteligenta Artificiala (AI) a devenit un element-cheie in strategiile de marketing curente, oferind solutii inovatoare care schimba modul in care brandurile interactioneaza cu consumatorii si isi...
Planul de marketing: cum se face si ce trebuie sa contina
Planul de marketing este unul dintre cele mai importante instrumente pe care un business le poate folosi pentru a-si ghida actiunile de promovare, comunicare si vanzari. Indiferent daca esti la...
GSC introduce functionalitatea „sticky filters” pentru rapoartele de performanta
Google Search Central (GSC) a anuntat o imbunatatire mult asteptata in ceea ce priveste utilizarea filtrelor din rapoartele de performanta din Search Console: filtrele „sticky”. Anuntul a fost...
Google si-a actualizat politica anti-spam. Cum te pot afecta eventualele penalizari
Google a adus recent o serie de actualizari importante documentatiei privind politicile anti-spam, pentru a clarifica anumite aspecte si a consolida masurile impotriva tacticilor inselatoare. Aceste...
Cum revolutioneaza HubSpot marketingul si vanzarile cu AI: Breeze si noile functionalitati inteligente
HubSpot a prezentat un set important de instrumente AI – „Breeze”, o solutie integrata menita sa optimizeze operatiunile de marketing, vanzari si suport pentru clienti.
Acest set de tehnologii...
Favicon, elementul care poate imbunatati SEO si experienta utilizatorilor
Fiecare element al unui website are un rol important in optimizarea experientei utilizatorilor si a prezentei online. Faviconul, o mica icoana care apare langa titlul paginii in browser sau in...
Strategii de marketing: Ce sunt, tipuri si tehnici pentru 2024
Marketingul are un rol fundamental in succesul oricarei afaceri, indiferent de domeniu sau de dimensiunea acesteia. De-a lungul timpului, strategiile de marketing s-au diversificat, iar eficacitatea...
CE lanseaza un apel pentru infiintarea fabricilor de inteligenta artificiala
Uniunea Europeana (UE) isi intensifica eforturile de a deveni un lider global in domeniul inteligentei artificiale (AI) printr-un nou proiect ambitios: infiintarea „fabricilor de AI”. Aceste...
Schimbari majore pentru WhatsApp si Messenger in Europa
Meta pregateste schimbari importante pentru utilizatorii WhatsApp si Messenger din Europa, prin introducerea interoperabilitatii intre aplicatiile de mesagerie, ca raspuns la cerintele impuse de...
Google a finalizat actualizarea majora din august. Ce trebuie sa stii
Google a confirmat ca actualizarea majora lansata pe 15 august este acum complet implementata. Procesul, care a durat 19 zile, a avut ca scop imbunatatirea calitatii rezultatelor cautarii, punand...
Google Search integreaza formatul AVIF
Google a anuntat recent ca motorul sau de cautare a inceput sa ofere suport pentru formatul de fisiere AVIF (AV1 Image File Format), o miscare ce marcheaza un pas semnificativ in optimizarea...
Recomandare Google: Cum previi utilizarea abuziva a URL-urilor dupa expirarea unui domeniu
In cadrul sesiunii „Google SEO Office Hours” din luna august, un utilizator a ridicat o problema interesanta legata de gestionarea URL-urilor dupa ce un domeniu expira. Pentru ca nu mai are acces...
Meta introduce actualizari de optimizare a campaniilor pentru imbunatatirea performantei reclamelor
Meta a anuntat o serie de actualizari ale sistemului sau de reclame, pentru a imbunatati atribuirea si optimizarea campaniilor publicitare. Aceste schimbari vor permite companiilor sa personalizeze...
Google Search a lansat un update major, care vizeaza retrogradarea continutului SEO de valoare redusa
Google Search a prezentat actualizarea principala din august 2024, avand ca scop imbunatatirea continua a calitatii rezultatelor cautarilor prin evidentierea continutului pe care utilizatorii il...