Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 frici ale antreprenorului. Ce ne opreste de la a avea succes?

Tags: management si marketing, frici, antreprenori, produs, experienta

Intre noi si succes se pot afla nenumarate motive si frici pe care le afisam si le consolidam uneori fara voie. Sunt o gramada de factori pe care putem da vina si spre care putem arata cu degetul. Cu toate acestea, succesul e o alegere si pentru a deveni antreprenori ne trebuie... vointa.

Cand suntem la inceput de drum, ne gandim ca nu suntem pregatiti pentru ceea ce vrem sa facem. De ce ar crede cineva in noi daca nu avem experienta in domeniu? Cum o sa facem ca afacerea noastra sa existe?

Adevarul e ca intotdeauna vor exista conversatii in mintea noastra, conversatii prin care o sa incercam sa ne convingem ca nu putem reusi. Dar depinde numai de noi sa dam la o parte astfel de discutii si sa mergem mai departe, demonstrandu-ne noua insine ca putem reusi.

Iata unele dintre cele mai des intalnite frici ale antreprenorilor aflati la inceput de drum, precum si ce i-a ajutat sa mearga mai departe:

1. Nu ai incredere in tine.

Solutia: Fa pasi mici pentru a ajunge unde iti doresti. Fa lucrurile pe rand pentru a capata, zi de zi, experienta necesara pentru a ajunge unde iti doresti si pentru a-ti consolida increderea legata de ceea ce stii sa faci.

2. Crezi ca mai intai ai nevoie de un produs pentru a-l putea vinde.

Solutia: Iti imaginezi ca totul trebuie sa fie perfect si ca numai atunci vei putea incepe sa vinzi. Fa insa o cercetare si vezi cati oameni sunt interesati de ceea ce ai in gand. Construieste un prototip si vezi ce sanse ai pe piata. Asa ca da, iti poti vinde produsul inainte de a-l crea.

3. Fiecare aspect trebuie sa fie perfect.

Solutia: Nu te pierde in detalii. Nu orice linie trebuie sa fie perfect. Nu ai nevoie de logo-ul perfect fiindca acesta nu exista. Nimanui nu-i pasa de fontul folosit. E important sa faci ca lucrurile sa fie extraordinare, insa de multe ori bun si profitabil sunt aspecte care conteaza mult mai mult decat perfect si nerealizat. Fii unul dintre oamenii care duc lucrurile la bun sfarsit, chiar daca nu sunt perfecte.

Invatam din mers, fie aplicand propriile strategii, fie mimand tehnici care au functionat in cazurile altor afaceri. Cert este ca nu ar trebui sa avem scuze atunci cand ne punem singuri piedica.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016