Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 modalitati prin care te poti clasa in fata competitorilor

Tags: stabilirea trendurilor, dezvoltarea unei afaceri, linie de produse, atragerea clientilor, evolutia unei companii

Atunci cand pui bazele unei afaceri nu ai nici macar o secunda pentru odihna. Inovatia este cheia pentru sustinerea companiei tale si de asemenea, ii asigura evolutia. Este foarte important sa te aflii mereu in fata competitorilor tai si sa iti mentii atat produsele, cat si serviciile oferite in cea mai buna stare.

In ziua de astazi, sunt foarte multe persoane care nu constientizeaza lupta acerba pe care trebuie sa o duca si isi deschid afaceri care mai devreme sau mai tarziu dau faliment din cauza competitorilor prea puternici. Pentru a evita astfel de situatii, citeste urmatoarele modalitati prin care poti fii mereu in fata competitorilor companiei tale:

 

1. Largeste-ti linia de produse pentru a atrage noi clienti

 

Primul pas pentru a fi in fata celor cu care te afli in competitie este asigurarea unor produse si servicii de calitate care sa atraga mai multi clienti decat au firmele cu care te aflii in competite. Mai mult decat atat, ofera servicii si produse de calitate pentru a evita ca unii din clientii tai sa paraseasca compania ta pentru a beneficia de serviciile celor de la concurenta. Mai mult decat atat, inoveaza noi oferte pe care clientii tai sa nu le poata refuza si pentru a reusi sa atragi mai multi potentiali clienti.

 

2. Gandeste in afara cutiei...sau a categoriei

 

Multe companii se concentreaza doar pe nisa in care lucreaza si nu se abat de la acel drum. Dar de ce sa nu fortezi putin situatia si sa risti pentru a avea mai mult succes? Nu-ti inova compania doar prin faptul ca pui bazele unei noi linii de produse si servicii, alege sa imbunatatesti o categorie in intregime. Asuma-ti riscuri rationale.

 

3. Nu urmari trendurile. Stabileste-le

 

Idea de a stabili un trend poate fi destul de inspaimantatoare, insa odata ce un produs sau o idee devine un trend, se instaleaza efectul bulgarului de zapada. In situatiile in care nu ai idei pentru noi produse sau servicii, fa exercitii de gandire. De exemplu, alege un loc in care oamenii au nevoie de serviciile si produsele companiei tale si incearca sa vezi de ce anume au nevoie, ce le lipseste, ce le-ar usura munca. Apoi dupa ce ai facut acest exercitiu, intalneste-te cu toata echipa si stabili-ti o strategie dupa care sa creati un nou produs sau serviciu care in cele din urma sa devina un trend. 


 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016