Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 trasaturi care te fac sa devii un manager ideal

Tags: sfaturi de management, caracteristici manageri, recunoastere pozitiva, domeniu de specialitate

Oricine poate recunoaste un bun manager chiar si de la distanta, insa pare sa fie tot mai greu sa gasesti unul.
Cu totii probabil ne amintim de cativa buni manageri pe care i-am cunoscut de-a lungul vietii si au ramas "legende" in memoria noastra, chiar daca ei nu au fost chiar asa, asta nu prea conteaza. Importanta este amintirea cu care ramanem dupa fiecare job in parte.

Iata care sunt caracteristicile celor mai buni manageri:

1. Conduita

Este important ca managerii sa arate aptitudini deosebite in timpul in care isi ghideaza angajatii spre atingerea obiectivelor organizatiei si pentru a lua deciziile potrivite in timp util. Un important antreprenor a spus ca managementul inseamna sa faci lucrurile corect, in timp ce leadership-up inseamna sa faci corecte lucrurile.

2. Planifica si da atributii

Este important sa detii abilitatile necesare pentru a intelege capacitatile relevante ale membrilor echipei tale, iar apoi sa programezi sarcinile si sa le dai atributii celor mai in masura persoane, care pot rezolva in timp util obiectivele. Trebuie sa fii un ghid si nu un comandant.

3. Domeniu de specialitate

Trebuie sa demonstrezi ca detii cunostinte complete in domeniul tau de activitate si ca esti sigur de ceea ce trebuie sa faci, de asemenea si sa prezinti bun simt atunci cand ai de luat decizii rapide si productive si sa fii capabil sa gandesti problema in profunzime.

4. Trebuie sa ai asteptari clare

Angajatii tai trebuie sa stie tot timpul ce astepti de la ei. Unul dintre cele mai simple moduri de a face acest lucru este de a stabili repere pentru fiecare dintre ei, pentru o perioada determinata. La sfarsit revizuiti impreuna performanta obtinuta si stabiliti urmatoarele sarcini.

5. Recunoastere pozitiva

Recunoaste imediat meritele echipei tale sau ale angajatilor atunci cand aduc o idee inovatoare sau cand munca lor iti aduce beneficii. Ii poti rasplati fie cu un cadou, fie sa ii avansezi in functie. Unii dintre angajati nu accepta sa primeasca bani in situatii ca acestea, ci ei se multumesc daca munca lor este apreciata.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.94 din 5 - 8 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016