Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Invata sa ridici moralul angajatilor

Tags: management, sfaturi de management, moralul echipei, recompensa

Cu totii am trecut prin asta: un proiect sau o sarcina anumita nu merge asa cum ai crezut ca va merge. Iar asta nu numai ca afecteaza rezultatele afacerii, dar si moralul angajatilor. Ce trebuie deci sa faci pentru a aduna piesele rasfirate? Iata cateva solutii la care poti apela, in functie de gravitatiea situatiei si de personalitate.
1. Vezi partea plina a paharului in orice situatie.
 
Cand ceva nu merge conform planului, ceea ce se intampla, sa fim sinceri, in 9 din 10 ocazii, este mai bine sa le amintesti tuturor celor implicati in proiect ca totul este in regula si ca nu este vina nimanui. Angajatii si partenerii pot simti ca sunt responsabili de ceva ce este dincolo de puterea lor de control. Foloseste aceasta oportunitate pentru a va regrupa si sublinia faptul ca trebuie sa si gresesti pentru a avea succes.
 
2. Du-te la film.
 
Cel mai bun lucru pe care-l poti face este sa schimbi mediul si sa pui bazele unei relatii solide intre membrii echipei. Vei reusi sa pui trenul iar pe sine.
 
3. Subliniaza faptul ca totul este experimental.
 
Spune-i echipei ca totul este un experiment. Uneori experimentele au succes, alteori, nu. Antreneaza-ti echipa sa nu se teama de esec, deschide-le colegilor mintea in fata noului si a ideilor riscante. Trimite-le mesaje oficiale care sa le reaminteasca faptul ca esecul este acceptabil si, uneori, asteptat. Este o componenta naturala a unei firmei agile, in crestere.
 
4. Bucura-te de pasii mici. 
 
Cand te indrepti inspre un obiectiv importanta si amplu, lansarea sau targetarea produsului sunt chestiuni care nu vor respecta intocmai planul. Asa ca transforma toate micile reusite in evenimente ce merita sarbatorite, pentru a-i face pe membrii echipei sa simta ca au succes si ca au motive sa zambeasca.
 
5. Vino cu o solutie noua.
 
Cand ceva merge aiurea, este timpul sa te ocupi de problema, nu sa o vari sub pres. Aloca-ti timp pentru a te gandi la potentialele beneficii si la cum le poti folosi. Daca nu exista niciunul, inventeaza strategii noi si aduna-ti echipa in jurul acestora.
 
6. Recompenseaza-i.
 
Recompenseaza-i cand se asteapta mai putin. Echipa ta de vanzari s-a impotmolit? Da-i un bonus cand trece printr-o perioada dificila. Daca vrei ca echipa sa ramana alaturi de tine, fii si tu langa ea, prin investitii, in momentele de criza.
 
7. Comunica mai bine.
 
Comunicarea si stabilirea unor obiective clare, posibil de atins pot ajuta la cresterea moralului angajatilor. Un obiectiv care este prea amplu pentru a fi complet administrabil face rau la buna dispozitie.asigura-te ca toti angajatii sunt pe aceeasi lungiem de unda si inabusa zvonurile imediat. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016