Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum ne dam seama ca un salariat are un comportament neobisnuit?
Tags: management si marketing, comportament anormal, angajat, angajator, problema personala
De foarte multe ori, angajatorii privesc performantele unui salariat si ii judeca acestuia activitatea in functie de acestea. Multe dintre situatiile in care se inregistreaza rezultate slabe ar putea fi insa prevenite daca nu ar existe acele "unghiuri moarte" din cauza carora managerii nu observa atunci cand un salariat incepe sa se comporte diferit fata de obicei.
De foarte multe ori, angajatorii privesc performantele unui salariat si ii judeca acestuia activitatea in functie de acestea. Multe dintre situatiile in care se inregistreaza rezultate slabe ar putea fi insa prevenite daca nu ar existe acele "unghiuri moarte" din cauza carora managerii nu observa atunci cand un salariat incepe sa se comporte diferit fata de obicei.
Mai multe semne destul de clare ne pot spune astfel cand ar trebui sa ne facem griji cu privire la situatia prin care trece un angajat. Iata doar cateva dintre acestea:
- angajatul respectiv intarzie in mod repetat, desi era cunoscut ca un salariat punctual;
- devine restras si apatic dintr-un om care obisnuia sa fie plin de energie
- se supara si se enerveaza din nimicuri, este posomorat tot timpul
- se poarta urat cu colegii si este irascibil
- nu isi mai indeplineste corespunzator sarcinile de serviciu
- nu mai este atent la detalii ca inainte
- este confuz in cea mai mare parte a timpului si nu mai este organizat
Aceste semne indica, de regula, existenta unor probleme de ordin personal, o problema care poate fi temporara, dar care poate deveni si una permanenta. Chiar daca prima reactie a angajatorului este sa considere aceasta atitudine ca efect al pierderii interesului fata de locul de munca, trebuie sa reusim sa privim dincolo de aceasta concluzie si sa ne dam seama de adevarata problema.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
TOP articole
Ultimele comentarii
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Bună ziua tuturor, sunt bucuros să împărtășesc mărturia mea despre un puternic jucător..."
de Marie
7 strategii pentru o negociere de succes
"Un articol foarte interesant. Negocierea joaca un rol important in orice bussiness. Daca sunteti..."
de Anonim
Email cu traducator inclus: Gmail a lansat un serviciu de traducere a mesajelor
"cum traduc emilul din engleza in romina..."
de Varlan Maria
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.