Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Consultanta: Q&A - De la Print la Online

Marketingul online in relatia cu anticariatul. Face toti banii?

Marketingul online in relatia cu anticariatul. Face toti banii?

Mihaela Pascu Consultanta: Q&A

Ii cam face. Am vazut recent emisiunea "Face toti banii", iar in editia respectiva se discuta tocmai despre aceasta afacere. Mare mi-a fost bucuria sa vad ca interviurile erau luate in unele dintre...

Cultura printului versus mediul online: cine castiga?

Cultura printului versus mediul online: cine castiga?

Mihaela Pascu Consultanta: Q&A

Online-ul este, daca vreti, o copie evoluata a vietii reale. Fie ca vorbim de Second Life, fie ca vorbim de modul in care vindem sau actionam in online. Pornind de la aceasta idee, trebuie sa ne dam...