Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Apartine social media doar utilizatorilor, nu si brandurilor? Dezbatere.

Tags: social media, branduri, companii social media, social media marketing

MarketingProfs.com a lansat saptamana aceasta o dezbatere in privinta spatiului ocupat de social media in online prin prisma strategiilor adoptate de companii pentru patrunderea in acest segment.

In urma unor studii, site-ul de specialitate a anuntat ca, in vreme ce companiile investesc timp si bani pentru a ajunge la cumparatori prin intermediul instrumentelor si retelelor de socializare, circa 60% dintre cetatenii americani supusi studiului au declarat ca nu vor sa aiba de-a face cu produse sau branduri in sectorul de social media.

Studiul a fost unul cat se poate de cuprinzator (colectand date din 60 de tari) si a aratat ca cei care traiesc in mijlocul unor piete dezvoltate sunt cei mai reticenti atunci cand vine vorba de invadarea spatiului de social media de catre branduri.

In schimb, doar cei din tarile cu piete in curs de dezvoltare sunt mai putin vehementi cand vine vorba de aceasta disputa. In pietele deja dezvoltate, 25% dintre respondenti vad retelele de socializare si ca pe niste medii in care pot cumpara un produs. In pietele cu o dezvoltare rapida, acest procent ajunge pana la 48%. In India, acelasi sector de respondenti ajunge pana la 59%.

Care considerati ca este situatia actuala in online-ul din Romania?


In mod cert, ar fi prea devreme sa spunem ca suntem agasati de ofertele companiilor in social media, dar este acest moment departe? O sa ne faca placere sa ne facem cumparaturile direct de pe Facebook sau sa ne trezim cu pop-up-uri cand vom dori sa trimitem un tweet?

Astept cu interes opiniile voastre in legatura cu aceasta tema.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0