Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Hartia igienica, noul suport pentru mesajele de pe Twitter

Tags: shitter, twitter, hartie igienica, social media

Adio ziare si reviste in camera de baie! Timpul petrecut la toaleta poate fi utilizat de acum pentru a citi mesajele din fluxul de stiri al contului personal de Twitter. Direct de pe sulul de hartie igienica.
Cand se credea ca am aflat cam totul despre rostul si utilitatea social media, cativa tineri nazdravani par sa-i fi gasit un sens nou si inedit. Ei au creat un serviciu care le permite utilizatorilor sa printeze intregul continut al fluxului de stiri de pe Twitter pe o rola de hatie igienica.
 
Se numeste, sugubat si cu subinteles, Shitter si, pentru suma de 35 de dolari, va prelua unul sau mai multe dintre mesajele de pe Twitter ale solicitantului si le va transforma in patru role de hartie igienica, care vor fi livrate apoi direct la domiciliul sau.

 

Serviciului i s-a daruit inclusiv un slogan, la fel de incarcat de sarcasm ca si acesta. “Social media has never been so disposable” (n.r., „Social media nu a fost nicicand mai consumabila”) face referire la inutilitatea platformelor de socializare, in general, si la cele de microblogging, in special.
 
Aplicatia a fost conceputa si implementata de patru tineri din America si Australia, pe de o parte pentru a atrage atentia asupra frivolitatii social media, pe de alta parte pentru a aduce un zambet pe chipurile oamenilor.   
 
Shitter a fost lansat inca de miercuri si a devenit deja un fenomen pe Internet, fiind accesat de nenumarate ori si beneficiind de atentia presei online.