Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai frecvente 8 greseli in designul unui site

Tags: greseli design site, web design, greseli, creare site, dezvoltare site, site profesionist, vizitatori

Website-ul unei companii mici joaca un rol esential in construirea unei imagini de brand puternice si in sustinerea eforturilor de marketing. Designul unui site trebuie sa denote profesionalism si sa atraga clientii potriviti. Va prezentam mai jos cele mai frecvente 8 greseli in designul unui site.
1. Neintelegerea pietei tinta
In loc sa dezvolti un site si apoi sa il adaptezi cerintelor clientilor tinta, este preferabil sa studiezi mai intai piata tinta si sa iti proiectezi site-ul astfel incat acesta sa corespunda nevoilor si cerintelor clientilor. Daca piata tinta este formata in principal din tineri, atunci este esential ca site-ul sa functioneze corespunzator pe dispozitive mobile.
 
2. Folosirea in exces a Flash-ului
Nu iti doresti sa iti obosesti intutil vizitatorii si sa ii ametesti cu prea multe elemente de Flash si culori vii.
 
3. Prea mult text si prea putine imagini
Un website de calitate trebuie sa contina continut de calitate, insa nimeni nu vrea sa dea peste un site care este incarcat de text si nu ofera nicio imagine. Imaginile si elementele grafice atrag vizitatorii pe site mai mult decat textul.
 
4. Sa investesti prea putin in design
Nu alege firma de web design doar in functie de pret. Investeste mai mult in dezvoltarea site-ului astfel incat acesta sa arate impecabil si vizitatorii sa fie multumiti. Un site cu aspect ieftin si neprofesionist nu va atrage cu siguranta clientii doriti.
 
5. Lipsa continutului de calitate
Daca vizitatorii revin pe site dupa o saptamana si gasesc acelasi continut, probabil ca nu se vor mai intoarce vreodata. Continutul dinamic, de calitate este cea mai buna metoda de fidelizare a clientilor.
 
6. Sa incerci sa fii pe placul tuturor
Daca vei incerca sa fii pe placul tuturor, cel mai probabil vei esua. Este preferabil sa te concentrezi asupra unui grup specific. Trebuie sa stii cine este audienta tinta si sa i te adresezi. Nu inseamna ca nu trebuie sa incerci lucruri noi, ci doar ca trebuie sa ramai realist si sa nu te astepti sa fii placut de toti.
 
7. Greseli gramaticale sau de ortografie
Atunci cand continutul disponibil pe site este plin de greseli de gramatica si de ortografie, este clar ca vizitatorii vor fugi cat vor putea de repede si nu se vor mai intoarce vreodata. Asigura-te ca ai corectat intreg continutul inainte de a-l urca pe site.
 
8. Nu exista butoane social media si informatii de contact
Trebuie sa facilitezi vizitatorilor distribuirea continutului pe principalele retele de socializare: Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn. De asemenea, este important sa incluzi informatii de contact pentru ca vizitatorii sa poata interactiona cu brandul.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Andreea 03-Mar-2015 16:43:56

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016