Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Proba de ochelari. Acum si online

Tags: ditto, proba online, ochelari, 3d, cumparaturi online

Cumparaturile online sunt comode, placute si simplu de efectuat, produsele dorite fiind la doar un click distanta. Mai putin placuta este insa lipsa posibilitatii de a testa si proba marfa expusa online, dar, cu putina inventivitate, chiar si acest obstacol poate fi depasit.
Ditto, un retailer american de ochelari, proaspat infiintat, este exemplul “viu” ca in afaceri e nevoie de ceva ingeniozitate pentru a depasi anumite bariere ale online-ului si a te adresa cu succes consumatorilor. Dupa ceva chibzuiala, intreprinzatorii de la Ditto au gasit modalitatea perfecta de a-si face produsele testabile.  

Ei au creat un sistem virtual 3D de probare a ochelarilor, care le permite consumatorilor sa vada online cum le-ar sta cu o pereche de ochelari sau alta. Pentru asta, doritorii trebuie sa acceseze site-ul companiei si sa-si creeze o varianta 3D a propriei persoane, numita Ditto. Practic, este realizata o scurta inregistrare video cu ajutorul webcam-ului, care sa fie apoi folosita pentru a incerca diferite tipuri de ochelari.

Sistemul permite de asemenea realizarea unor instantanee personale cu diferitele perechi de ochelari incercate, imaginile putand fi ulterior trimise prietenilor de pe Facebook pentru a le solicita opinia.

“Ochelarii au cea mai scazuta rata de penetrare online dintre toate produsele; doar 2.9% dintre achizitiile de ochelari sunt efectuate online. Oamenii ezita sa isi cumpere astfel de produse de pe internet din cauza faptului ca le vine foarte greu sa-si de-a seama cum le-ar sta cu ele. Noi am rezolvat problema cu acest sistem 3D”, spun reprezentantii companiei.   
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0