Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vocea noastra e numai a noastra

Tags: dezvoltare personala, istoric companie, brand, piata de nisa, voce

Ce metoda functioneaza cel mai bine pentru o afacere aflata la inceput de drum? Incercam sa gasim propria voce sau incercam sa invatam de la cei care au reusit deja? Alergam dupa clienti sau ii lasam pe clienti sa vina la noi?
Cum o sa vina insa clientii la noi daca suntem la inceput si nici nu stim sigur daca produsele noastre au clienti in piata? Poate aceasta este intrebarea la care incearca sa afle raspuns mai ales cei care se adreseaza unor nise. Si, din fericire, in cazul unui raspuns afirmativ, acestia sunt si cei care au cel mai mare succes.

E testata aceasta metoda. Testata si retestata. Si toti cei cu experienta in domeniu va pot confirma acelasi lucru. Un produs in care nu crezi nu o sa se vanda. O afacere pusa sub semnul indoielii nu se va dezvolta pe termen lung.

Atata vreme cat crezi in ceea ce faci, atata timp cat iti urmezi principiile si faci bine ce faci, urmarind sa devii din ce in ce mai bun in domeniu si invatand in continuare, drumul unei afaceri se va construi de unul singur.

Deschisi oportunitatilor, vom vedea ca acei clienti pe care acum nu ii cunoastem in totalitate, vor veni singuri catre noi. Desigur, pana acolo va trebui, mai ales in prima instanta, sa incercam sa aflam in ce directie sa ne indreptam.

Dar facand noi insine parte din acea piata de nisa, o astfel de cautare nu ar trebui sa fie una prea dificila.

Functioneaza si va functiona intotdeauna tocmai aceasta convingere ca ceea ce facem are un rost si o voce proprie si ca isi va gasi cu siguranta "adepti" atata vreme cat noi credem cu sinceritate in ceea ce realizam. Iar tocmai oamenii care ne inteleg mesajul se vor alatura unui drum care va forma, de-a lungul timpului, istoricul unei companii.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016