Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce inseamna opt-in

Tags: e-mail marketing, opt-in, opt-out, abonati, succes

In lumea e-mail marketing-ului, termenul de "opt-in" inseamna abonare. Cu alte cuvinte, abonatii isi dau acordul pentru a primi mesaje din partea companiei respective. Opusul sau este "out-put", dezabonare. In ce priveste primul termen, orice specialist in marketing stie ca succesul marketing-ului online se bazeaza pe o lista ampla de e-mailuri de tip opt-in.
Succesul vine doar in urma construirii unor relatii active cu o baza larga de abonati. Oamenii din marketing ofera atatea gratuitati (rapoarte gratuite, carti online gratuite, programe si servicii gratuite), tocmai pentru ca lista de contacte este esentiala in meseria lor.
 
Exista doua proceduri care pot fi folosite de un abonat cand se inscrie sa primeasca mesajele de marketing: opt-in simplu sau dublu.
 
Opt-in simplu este abonarea prin care o persoana isi da adresa de mail pentru a primi mesaje din partea companiei dumneavoastra. Opt-in dublu include pasul amintit anterior, dar abonatul primeste si un email cu un link de confirmare pe care trebuie sa dea clic, pentru a finaliza inregistrarea.
 
Opt-in-ul dublu nu este reglementata in niciun fel, dar este considerat cea mai buna practica, caci elimina riscul ca o persoana sa fie inregistrata de un tert. In acelasi timp, instruindu-l pe abonat sa trimita un email de confirmare, il poate face pe acesta sa recupereze email-ul dumneavoastra din dosarul de "junk", unde se prea poate sa fi ajuns din cauza filtrului spam.
 
Optiunea de opt-out trebuie sa permita ca persoana receptoare a mesajului sa poata raspunda direct si usor la acesta, pentru a bloca o viitoare comunicare. Persoanele trebuie sa poata sa se dezaboneze oricand doresc.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0