Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum te ajuta email marketingul sa iti dezvolti afacerea

Tags: email marketing, rata de conversie, automatizare, optimizare

Email marketingul este un instrument necesar in cadrul oricarei strategii de marketing digital, chiar de cand iti lansezi afacerea si cauti metode eficiente de a atrage primii clienti si pana la optimizarea performantei canalelor deja existente, prin mesaje targetate, relevante si masurabile.
Emailul continua sa livreze rezultate consistente audientei, cu o rata de conversie adesea superioara altor canale, ceea ce nu poate fi decat benefic pentru cresterea reala a oricarei afaceri.
 

Ce este email marketingul?

 
Email marketingul reprezinta o forma de comunicare directa cu clientii sau potentialii clienti, realizata prin expedierea de mesaje cu scopuri diverse: informare, promovare, fidelizare sau educare. Prin intermediul acestui canal digital, brandurile pot construi relatii solide, mentine contactul constant cu publicul si pot livra mesaje relevante in momente-cheie.
 
Este un canal usor de utilizat, scalabil, personalizabil si, mai ales, eficient in privinta costurilor, ceea ce este foarte important atat pentru afacerile la inceput de drum, cat si pentru brandurile consacrate care intentioneaza sa isi consolideze prezenta.
 
Principalele avantaje:
 
  • ROI - Randament excelent al investitiei;
  • Acces direct la audienta: Mesajele ajung direct in inbox-ul celor interesati, fara intermedierea algoritmilor din social media;
  • Segmentare si personalizare: Poti livra continut adaptat in functie de comportamentul, istoricul de achizitii si preferintele fiecarui contact;
  • Automatizare: Campaniile pot fi setate sa ruleze automat in baza actiunilor utilizatorilor;
  • Masurare si optimizare: Accesul la date detaliate despre deschideri, numarul de clickuri, conversii si bounce rate permite ajustari rapide, bazate pe rezultate reale.
 

Cum te poate ajuta email marketingul sa iti dezvolti afacerea

 
Fiecare email trimis este o oportunitate de a genera valoare. Email marketingul poate fi folosit strategic pentru atingerea unor obiective de business diverse: 
  • atragerea de clienti noi
  • fidelizarea celor existenti
  • cresterea vanzarilor
  • consolidarea brandului.
 
Prin campanii bine gandite poti stimula vanzarile, imbunatati relatia cu clientii, oferi suport personalizat si chiar poti educa piata cu privire la valorile brandului tau. Rezultatele sunt vizibile in scurt timp, iar impactul poate fi amplificat prin automatizare si analiza performantei.


 
Pentru a vedea cum sa incepi efectiv, ce subiecte functioneaza, care este rolul fiecarui tip de email pe care trebuie sa il trimiti si cand ar trebui expediate campaniile, citeste continuarea pe FokusDigitalServices.com.
 
Sursa foto: pexels.com
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016