Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa va promovati eficient prin email

Tags: email, email marketing, promovare prin email, marketing

In general, lumea utilizeaza internetul in doua scopuri: pentru a cauta (utilizand motoarele specifice) si pentru a-si verifica email-ul. Iata de ce posta electronica a devenit unul dintre cele mai uzitate instrumente de marketing. In plus, este si foarte accesibil.
Dar, chiar daca nu pare mare lucru sa concepi si sa transmiti un email, exista cateva aspecte ce trebuie luate in considerare pentru ca impactul unei astfel de campanii sa fie cel asteptat.
Frecventa conteaza. Cand stabiliti frecventa de transmitere a email-urilor, trebuie sa gasiti varianta de mijloc. Nici prea des, pentru ca astfel destinatarii s-ar putea simti agasati, nici prea rar, pentru ca ar putea uita si cine sunteti si ce vindeti. Iar consecinta directa si imediata a fiecareia dintre  cele doua extreme este cresterea ratei de dezabonare.
Zile favorabile. Potrivit unor studii, cele mai bune zile pentru a trimite email-uri sunt martea si miercurea, intre orele 14.00-15.00. Asta pentru ca lunea toti sunt preocupatati sa citeasca email-urile sosite in timpul weekend-ului, in vreme ce joia si vinerea se gandesc deja la cele doua zile de relaxare ce urmeaza.
Evitarea filtrelor spam. Pentru ca email-ul dumneavoastra sa nu ajunga in Spam in loc de Inbox, evitati sa utilizati cuvinte pe care le detecteaza filtrele spam,  precum „gratis”, „promotie”, „reduceri” si alte asemenea.
Abordarea. Fiti cordial. Tratati destinatarii email-urilor ca pe proprii prieteni, adresandu-va politicos, dar intr-o maniera personala. Cel mai bine este sa includeti in textul respectiv si numele destinatarului. Serviciile bune de email marketing va pot oferi nu doar adresele de contact, ci si numele celor care fac parte din publicul tinta.
Dubla confirmare. Cand un utilizator se inscrie pentru a primi informatii de la dumneavoastra, trimiteti-i un email de confirmare. Abia dupa ce a confirmat inregistrarea, acesta poate fi adaugat in baza de date. Astfel veti elimina posibilitatea adaugarii in lista de email a unor persoane care s-au inscris accidental sau care au trecut gresit adresa.
Mentinerea legaturii cu noii abonati. Dupa ce o persoana s-a inregistrat pentru a primi informatii, trimiteti un email de bun venit, de multumire si, eventual, un cupon cu care poate obtine o reducere la produsele dumneavoastra. Dupa cateva zile, trimiteti un alt email in care il informati despre anumite resurse disponibile pe site-ul companiei. Pastrarea legaturii cu utilizatorii este pentru acestia o dovada a faptului ca sunteti demn de incredere si va poate ajuta ulterior in procesul vanzarii.
Conceperea titlului. Titlul, sau textul care apare la „subiect”, are o importanta deosebita pentru ca de felul in care acesta este formulat depinde daca destinatarul va deschide sau nu email-ul. Asa incat nu utilizati formule de genul „Sfaturi gratuite pe email”, ci optati pentru o abordare atractiva sau simpla precum „Newsletter-ul companiei X: Cum sa atingeti succesul in afaceri”.
Beneficii pentru cei care se inscriu. Una dintre cele mai bune metode de a convinge utilizatorii sa se inscrie este de a le oferi ceva in schimb. Acest ceva poate varia de a la o carte online si pana la o reducere de 10% la un produs sau mai multe. In acest caz insa, este obligatoriu sa utilizati dubla confirmare a inscrierii pentru a va asigura ca utilizatorii nu ofera date false.
Lista alba. Incurajati utilizatorii sa va adauge pe asa-numita lista alba, adica de a va introduce in lista de contacte. Asa veti fi siguri ca email-urile dumneavoastra nu vor ajunge niciodata in Spam, ci vor merge direct in Inbox. In plus, astfel veti creste si credibilitatea contului in fata furnizorilor de internet (ISPs) care numara de cate ori adresa de email este trecuta pe lista alba.   
Conturile inactive. Stergeti din baza de date acei utilizatori care obisnuiesc sa nu va deschida email-urile ori care le trec in Spam. Acest lucru va va ajuta sa scadeti rata de spam a propriului cont.  
Creativitate. Fiti creativi si autentici in elaborarea textelor si in prezentarea generala a email-ului. In functie de specificul companiei, puteti avea chiar o abordare usor hazlie. In fond, nimanui nu-i strica un strop de umor.  
Diseminare. Incurajati cititorii sa distribuie emailul catre prietenii lor. Astfel, cresc sansele de a va extinde inca si mai mult baza de date si numarul de clienti.   
Apelul la actiune. Utilizand texte mobilizatoare, menite sa impulsioneze o decizie, o actiune, veti creste substantial rata click-urilor. De preferat este sa nu utilizati formula „dati click aici”, ci cautati o varianta mai atractiva, un text care sa intrige sau un buton care sa nu poata fi ignorat.
Semnatura. Una dintre cele mai facile metode de a personaliza email-ul este includerea unei semnaturi, care, pe langa faptul ca da o nota aparte acestuia, constituie si o modalitate de a creste traficul pe pagina web a companiei. Semnatuta trebuie sa includa numele dumneavoastra, numele companiei, adresa web, datele de contact, dar si un link unde utilizatorii se pot dezabona.
Politica de confidentialitate. Asigurati-va cititorii ca adresa lor de email si alte date personale sunt in siguranta si ca nu vor fi folosite in alte scopuri, nu vor fi nici inchiriate, nici vandute catre terti.  
Suportul online. Este posibil ca uneori newsletter-ul, de exmplu, sa nu poata fi vizualizat in cadrul email-ului trimis, asa incat postati o varianta a acestuia si pe site-ul companiei si directionati cititorii catre acesta.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0