Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce-o fi cu Apple?

Tags: apple, reclame, reclama mac, jocuri olimpice, spot mayday, steve jobs

De la Forbes la AdWeek si AdAge, pe forum, pe Twitter si Facebook toata lumea se intreaba uluita si nedumerita: ce-i cu astea?, „astea” fiind noile reclame de promovare a Apple. Mai exact, a celebrului Mac, care, pe vremuri, se lupta atat de frumos in comunicare – si nu numai – cu celebrul PC de la Microsoft. Dar asta se intampla pe vremuri, pentru ca acum noua campanie de comunicare a gigantului tech pare menita sa tulbure linistea de veci a parintelui sau Steve Jobs.
Privind prezentul prin prisma trecutului, s-ar zice ca perioada de glorie a publicitatii Apple este pe cale sa apuna. Dupa campanii memorabile precum „1984”, „Think different”, „Get a Mac” si cele pentru MacBook Air sau iPhone, noile reclame ce poarta inca cu mandrie sigla marului muscat socheaza intai prin banal, apoi prin lipsa unui umor de calitate. Creatie a TBWA, seria de trei spoturi a fost lansata in premiera  in timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra.

Tipul de la Apple nu mai este insa nici scilipitor, nici nonconformist, nici cool, cum ne obisnuise altadata, ci tinde catre monotonia si platitudinea atat de specifice PC-ului din colectia „Get a Mac”.

Este un Geniu fara de geniu, care aduce a geek cu pasiunea la vedere, a tanar uitat in fata calculatorului – si recuperat prea tarziu de acolo – stangaci in atitudine si comunicare, incapabil de replici inteligente, taioase ori amuzante. E insipid si fara vlaga, asemeni clipurilor publicitare pe care incearca sa le serveasca. Care clipuri, pe cale de consecinta, sunt banale, pline de clisee si prea comerciale pentru a fi comerciale. Asta mai ales daca ne gandim ca ele se adreseaza unui public hranit pana acum cu totul altceva.     

Nu e de mirare asadar ca noile reclame au generat mii de semne de intrebare, priviri piezise, ridicari din sprancene si incruntari de frunti. Unii au mers pana-ntracolo incat le-au catalogat, fara niciun fel de menajamente, drept reclame pentru prosti. Acum, ca veni vorba, parca nici prea destepte nu-s. Judecati si voi!

Mayday


Labor Day


Basically

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016