Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Competitia: buna sau rea pentru afacerea ta?

Tags: marketing, dezvoltare afacere, competitori, dezvoltare brand, continut site

Imi plac textele motivationale. Imi plac din varii motive, insa cel mai important dintre acestea este acela ca functioneaza. Iar daca eu gasesc intr-un astfel de text inspiratia necesara pentru a duce la bun sfarsit un anumit lucru sau pentru a imbunatati un aspect din viata mea, nu vad de ce nu as mai crede in astfel de cuvinte.

In definitiv, adevarul este intotdeauna simplu si in fata noastra. Un astfel de text mi-a ramas intiparit in minte: nu trebuie sa vrei sa fii mai bun ca ceilalti, ci intotdeauna o varianta mai buna  a propriei tale persoane.

Asa ca ideea asta de competitie cu mine insami imi place foarte mult. Nu numai ca presiunea este una mult mai mica, dar standardele pe care ti le stabilesti pot fi atinse cu usurinta atunci cand intreaga atentie se concentreaza asupra a ceea ce stii deja sa faci si asupra lucrurilor la care mai ai de lucrat.

Am invatat astfel ca niciodata nu stii suficient, ca trebuie sa inveti din mers si ca poti manipula timpul in favoarea ta. Si-am mai invatat si ca munca te vindeca de multe si ca este unul dintre cele mai bune exercitii pentru minte.

In acelasi mod, si in afaceri este bine sa iti mentii mai intai atentia asupra brandului pe care incerci sa il dezvolti. Arunci o privire in ograda competitorului, dar nu iti propui sa ii intreci alergand astfel dupa ei si, in acelasi timp, in zece directii diferite.

Parafrazand sfatului unui scriitor catre un coleg de breasla care se plangea ca a fost plagiat, recomand acelasi lucru: sa ne luptam cu zmeii, nu cu afacerile mici. Asta in contextul in care ne plangem ca se fura continutul de pe site, ca ne sunt copiate logo-urile si tot asa.

Atunci cand ne concentram doar asupra brandului nostru, vom reusi sa fim creativi si sa crestem. Cand alegi sa iti consumi energia si sa investesti resursele in directia gresita (site-urile anonime si nesemnificative pe piata), nu vom avea decat de pierdut.

Directia pe care o dam afacerii noastre poate fi cheia spre esec sau spre reusita. In mod cert, o directie care se intinde pe zece carari nu poate fi cea buna. Iar asta nu tine de un text motivational, ci de marketing si de o istorie din care avem ce invata.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016