Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategii de eficientizare a website-ului

Tags: strategii eficientizare, strategie de marketing, website companie, email automat, promotii

Rata de conversie a unui site, adica raportul dintre numarul de vizitatori raportat la numarul de clienti sau procentajul de vizitatori care se inregistreaza, cumpara un produs de pe site sau fac o alta actiune, este in general o latura neglijata a marketingului online.
Pentru a avea o strategie de marketing cat mai eficienta, nu este de ajuns sa te concentrezi asupra campaniilor pay per click, ci trebuie sa faci de asemenea tot posibilul pentru a creste rata de conversie a site-ului.
 
Iata cateva astfel de strategii de eficientizare a website-ului, conform MarketingMinefield:
 
1. Stabileste clar care este scopul website-ului. Are scopul de a oferi doar informatii valoroase sau vrei de asemenea ca utilizatorii sa iti cumpere produsele? Exista multe site-uri care nu stiu exact ce isi doresc ca vizitatorii sa faca, odata ajunsi acolo. Nu trebuie decat sa adaugi un buton “Inregistreaza-te astazi” sau “Cumpara astazi produsele dorite” pentru a-ti creste semnificativ rata de conversie.
 
2. Concentreaza-te asupra dorintelor clientului. Adreseaza-te direct clientului, in loc sa oferi pur si simplu detalii despre companie sau produse.
 
3. Colecteaza adresele de mail ale vizitatorilor. Asta nu inseamna ca trebuie sa adaugi pur si simplu un buton de abonare la newsletter. Spune-le vizitatorilor de ce ar trebui sa se inregistreze: vor primi reduceri, brosuri gratuite, vor participa la concursuri, etc. Ofera-le vizitatorilor motive intemeiate pentru a-ti da in schimb adresa de mail.
 
4. Foloseste email-uri automate. Acestea sunt rar utilizate, cu toate ca nu costa nimic. Daca cineva cumpara un anumit produs de pe website-ul tau, trimite-i un email automat cu selectii de produse similare.
 
5. Ofera reduceri si promotii. Spre exemplu, daca ai un magazine online de imbracaminte, trimite clientilor prin email cupoane de reducere pentru ultima colectie. Trimite-le de asemenea oferte speciale, promotii, brosuri. Astfel, vei ramane in mintea potentialilor cumparatori si isi vor aminti de magazinul/compania ta atunci cand vor hotari sa achizioneze un anumit produs.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0