Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategie de marketing gresita: ASA NU de la Pepsi

Tags: pepsico, actiuni pepsi, produse compania pepsi, frito-lay, actiuni pepsi

Trendurile care promoveaza o alimentatie sanatoasa, organizatiile nonprofit si brandurile care si-au dezvoltat in paralel si ramuri axate pe produse eco au influentat si compania Pepsi sa incerce sa adopte astfel de miscari strategice.


S-ar parea insa ca, in momentul in care o companie, definita foarte clar de unele produse, incearca sa se indrepte catre polul opus, vor scadea si actiunile la bursa. Acelasi lucru s-ar intampla, cu siguranta, si daca gigantul KFC ar incepe brusc sa promoveze intens retete vegetariene sau vegane.

Cei care investesc in compania Pepsi si-au exprimat astfel ingrijorarea in momentul in care au observat ca au scazut actiunile la bursa. Viziunea de a promova compania ca pe una care vinde produse nutritive apartine lui Indra K. Nooyi, cea care conduce compania PepsiCo inca de acum sase ani.

Aceasta a incercat sa dezvolte o strategie pe termen lung de promovare si vanzare a unor astfel de produse sub marca Pepsi, insa un investitor al companiei a declarat, potrivit publicatiei NY Times ca intotdeauna a vazut aceasta politica dusa de Indra K. Nooyi ca pe o miscare de relatii publice mai degraba decat ca pe o realitate. Acesta a mai adaugat ca o astfel de strategie ar fi ca si cum corpul unui caine s-ar misca dupa voia cozii (n.r. In original: "To focus on that would be sort of like the tail wagging the dog").

"Elementul central al companiei ramane Frito-Lay, iar Pepsi vine abia dupa aceea" a mai declarat investitorul Donald Yacktman pentru aceeasi publicatie.

La inceputul saptamanii, directorul executiv K. Nooyi a anuntat mai multe schimbari menite sa ii linisteasca pe investitorii care incepusera sa isi faca griji in legatura cu scaderea pretului de actiuni ale companiei si a pozitiei pe piata din Statele Unite. In plus, aceste masuri isi propun sa demonstreze ca PepsiCo nu avea de gand sa se indeparteze foarte mult de produsele care au facut-o celebra.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0