Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PepsiCo ademeneste consumatorii prin publicitate amagitoare

Tags: pepsico, doritos, campanie de marketing, marketing, reclama falsa, obezitate, rihanna, statele unite

Cipsurile Doritos incearca sa ajunga la grupul tinta ales, adolescentii, prin intermediul jocurilor video online si a concertelor, informeaza Bloomberg.
Din aceasta cauza, compania a intrat in atentia autoritatilor americane pentru reclama falsa si practici incorecte de marketing digital, inclusiv culegerea de date personale ale adolescentilor, "fara a-i anunta si fara a le obtine acordul".
 
Frito-Lay, divizia din cadrul PepsiCo responsabila cu producerea cipsurilor Doritos, este acuzata ca s-a infiltrat in viata adolescentilor prin intermediul unor campanii publicitare centrate pe teme agreate de tineri, inclusiv jocuri video si muzica. Campania digitala le induce adolescentilor dorinta de a consuma un produs sarat, foarte bogat in calorii, ceea ce contribuie la cresterea ratei de obezitate in randul populatiei tinere, spune plangerea.
 
Divizia americana a companiei PepsiCo a adus, anul trecut, in bugetul companiei, 13,4 miliarde de dolari.
 
Companiile producatoare de alimente se bazau pe televiziune pentru a ajunge la inima si mintea copiilor. In urma noilor reglementari, sunt acum nevoite sa foloseasca, in cadrul campaniilor lor de marketing, o diversitate de media digitale. Este vorba despre o noua frontiera, pe care parintii nu o constientizeaza prea bine, caci apar noi medii proiectate sa influenteze comportamentele copiilor, ale tinerilor. lucrand asupra subconstientului.
 
Campaniile de marketing axate pe Doritos au inclus jocurile video Hotel 626 si Asylum 626, dar si un videoclip cu Rihanna.
 
Statele Unite se lupta cu obezitatea infantila care s-a triplat din 1980, ajungand la 12,5 milioane de persoane.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

daniel 28-Oct-2011 09:41:16
Agresive, manipulatoare, sunt multe grupuri de interese, pe langa cele producatoare si comerciale. E o politica inalta.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0