Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce trebuie sa iti pese de cititorii sau de vizitatorii tai

Tags: returning visitors, vizitatori, cititori, articole blog, articole site

Nu spun sa te framanti noaptea din cauza unui comentariu rautacios. Iti spun doar sa oferi continut de calitate si sa te asiguri ca oamenii primesc informatia pe care o asteapta odata ce ai reusit sa le captezi atentia. Daca ai un titlu pompos, iar in interiorul articolului nu vor gasi subiectul pe care l-ai anuntat in titlu, poti sa fii sigur ca sunt slabe sanse sa iti mai viziteze site-ul anul acesta. Si gandeste-te ca anul abia a inceput.

Atunci cand iti urmaresti traficul pe site, fii atent la utilizatorii care intra pe pagina ta de mai multe ori intr-o zi (acestia sunt acei "returning visitors" carora nu le-am acordat intotdeauna atentie). Google tine cont din ce in ce mai mult de increderea pe care o au oamenii in tine. E de la sine inteles ca daca se intorc, stiu ca vor gasi sau au gasit deja ceea ce cautau si ceea ce ii intereseaza.

Pe scurt, daca vrei ca oamenii sa revina pe site-ul tau trebuie sa respecti intotdeauna cateva reguli:

1. Continutul trebuie sa fie de calitate. Intotdeauna. Chiar si atunci cand scrii pe fuga. Pana la urma, nu mananci niciodata un sandwich cu tot cu ambalaj, oricat ai fi de obosit sau de grabit. Asa ca nu le prezenta clientilor tai doar ambalajul, ci ofera-le si miezul gustos al articolului pe care il vor aprecia astfel pe masura si care ii va face sa iti acceseze din nou pagina.

2. Nu uita de numarul de abonati. Convinge-i pe oameni sa isi lase adresa. Fie ca le oferi un ebook gratuit sau le oferi acces la unele articole care pot fi citite in intregime doar de abonati, fa-i sa se inscrie. Blogger.com ofera de ceva vreme o astfel de optiune care ii anunta prin e-mail pe cei care s-au abonat si trimite, in acelasi timp, noua postare in format identic cu cel de pe blog. Chiar daca varianta ideala ar fi sa ofere deja posibilitatea crearii unui newsletter, este oricum un semn foarte bun din partea platformei de blogging.

3. Ne plac la nebunie colectiile.
Cartile se vor vinde intotdeauna mai bine atunci cand fac parte dintr-o colectie sau dintr-o serie. De ce? Pentru ca ne place sa colectionam. Mai apoi ne intriga faptul ca am putea sa ratam vreun numar si le cumparam pe toate. Avem si noi, in ultima vreme, un astfel de fenomen care s-a raspandit cu repeziciune, un exemplu in acest sens reprezentandu-l ziarele care ofera carti din cadrul unei colectii. Acum stiti si pe ce mizeaza cei mai multi dintre editori atunci cand lanseaza o colectie. Desigur, nu poti sa lansezi o colectie pe site, dar iti poti organiza articolele in serii astfel incat fiecare noua postare sa fie asteptata cu interes.

Toate aceste reguli au la baza un fond comun: interactiunea cu cititorii. Nu lasa sa treaca mai mult de doua zile pana sa raspunzi unui comentariu atunci cand nu ai timp sa raspunzi pe loc. Daca primesti deja foarte mult feedback din partea cititorilor, aloca-ti o anumita ora din timpul zilei si ocupa-te de acestia. Te asigur ca rasplata va fi pe masura. Cand te imprietenesti cu cei care te citesc, fii sigur ca vor deveni unii dintre cei mai constiinciosi vizitatori.

Nu am Facebook, dar ramanem prieteni.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016