Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Este continutul catalistul pe social media?

Tags: continut, social media, platforma, marketing, program de marketing

Ce inseamna sa socializezi online? Pare o intrebare simpla cu un raspuns direct - Facebook. Facebook insusi si o intreaga industrie adiacenta ne-au lucrat mintea pentru a ajunge la aceasta singura concluzie, scrie clickz.com. Si totusi cine primeaza, continutul sau platforma?
Pentru cei mai multi, raspunsul este in mod clar continutul. Platforma faciliteaza descoperirea si distribuirea cntinutului, fie ca este continut profesional, advertorial sau doar schimbari de status, actualizari inutile si comentarii. Marketerii destepti au inceput sa inteleaga, cel mai mult prin incercare si eroare, ca Facebook nu este un mediu "publicitar" grozav, in termeni clasici. Cel mai valoros mod de a folosi Facebook este de a crea continut pe care utilizatorii sa-l considere relevant, autentic si interactiv. Ceea ce nu-i asa usor.
 
Am fost facuti sa credem ca Facebook este cel mai bun loc unde sa ne aruncam in bratele unei audiente ample. In schimb, am invatat pe pielea noastra ca este vorba despre o audienta care se aduna in jurul continutului care se aliniaza cu o tendinta impartasita. Facebook are o audienta careia ii place sa partajeze continut. Este un loc interesant unde putem descoperi continut pe care nu-l cautam in mod special: filmulete, glume, articole de presa. Aduce mai mult cu Google sau cu un motor social de cautare decat cu o platforma de interes pentru publicitari. 
 
Cand stam pe Facebook, nu cautam un anumit continut. Se prea poate sa fim plictisiti, cu ceva timp la dispozitie si usor distrasi. Ceea ce se traduce printr-un mediu sau oportunitate atractiva pentru marketing. Si atunci de unde toata nebunia? In primul rand, nu putem ignora cele 900 de milioane de utilizatori si abilitatea de a targeta reclamele pe baza a nenumarate date colectate. 
 
Realitatea, si ideea care sustine articolul de fata, este ca experienta reala de socializare online nu are loc pe Facebook, ci pe site-urile de continut premium. Website-urile moderne sunt construite pentru a publica continut grozav pentru o audienta ampla, intr-un mediu care incurajeaza interactiunea sociala in jurul continutului. Trebuie, bineinteles, sa adaugam butoanele de share si like, dar in mare parte ca urmare a unui mecanism de a scoate la suprafata continutul nostru in fata unei audiente mai mari, in speranta ca oamenii vor ajunge inapoi in interiorul conversatiei de pe site.
 
Cele mai bune programe de marketing se orienteaza dupa continut, cu un ochi aruncat spre integrarea brandului si a mesajului de marketing in si in jurul continutului, intr-un mod autentic. Scopul este, in cele din urma, sa punem samanta de conversatie pe site-urile relevante, cu audienta corecta pentru noi si apoi sa permitem extinderea ei pe Facebook si pe alte platforme de socializare.
 
Oamenii sunt fiinte sociale, dar continutul atrage conversatia. In functie de cui vrem sa vindem, in cele mai multe cazuri, gasirea site-urilor care ajung la un grup concentrat de consumatori targetati si crearea unui program de marketing care incepe sa-i implice, adunandu-i in jurul continului care poate fi repede viralizat este cheia unei campanii de marketing de succes. 
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0