Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Interviurile MarketingPortal.ro – Silviu Rotariu: Un esec este un esec, atata timp cat nu invatam nimic din el

Tags: marketinportal, silviu rotariu, vanzari, succes, business de nisa brasov business days,

Silviu Rotariu, CEO, Lord of Lands, va fi unul dintre vorbitorii din cadrul evenimentului Business Days, care va avea loc la Brasov in data de 28-29 septembrie 2011.
Lord of Lands, compania condusa de Silviu Rotariu are o crestere exploziva in ultimii 3 ani, cunoscand o crestere de 300% pe an din 2008 pana in prezent pe toate panurile: numar de tranzactii, cifra de afaceri, profit, numar de angajati.
 
Redactor MK Portal: Este bine, in general, sa ne acceleram esecurile?
 
Silviu Rotariu: Un esec este un esec atata timp cat nu invatam nimic din el. In momentul in care acea situatie care difera de planul initial dobandeste o valoare formativa pentru noi, acel lucru numit initial esec, devine acum un element fundamental pentru succes. Adica, nu poti avea cu adevarat succes daca nu te deprinzi in a transforma "esecurile" in invataturi fundamentale pentru succes.
 
Totodata, mai pot sa zic ca daca fugi de esecuri, inseamnca ca esti tu insuti un esec. Pentru ca un om de succes nu e niciodata cel care n-are esecuri, ci cel care invata cel mai mult din ele.
 
Deci, ca sa raspund la intrebare, orintarea nu trebuie sa fie pe a grabi esecurile (respectiv iesirea din ele), ci pe a invata cat mai mult din ele, oricat de lungi ar fi. De fapt, atunci cand ma concentrez pe a invata cat mai mult din esecuri fara a-mi pasa cat de lungi sunt acestea... culmea... ele sunt scurte.
 
Redactor MK Portal: Care este cel mai important lucru atunci cand vrei cu adevarat sa vinzi?
 
Silviu Rotariu: Cel mai important lucru cand vrei sa vinzi este sa ai o atitudine atat de detasata, incat sa para ca n-ai nici o intentie sa vinzi. Nimanui nu-i place sa i se vanda. Toti vor sa cumpere de buna voie. Asa ca rolul unui om de vanzari nu e sa vanda, ci sa-i creeze omului din fata lui posibilitatea sa cumpere.
 
Cei mai de succes oameni de vanzari nu sunt cei care vand, ci cei de la care clientul cumpara.
 
Redactor MK Portal: Cum functioneaza promovarea de produse/servicii adresate niselor?
 
Silviu Rotariu: Promovarea adresata niselor poate fi atat cheia succesului cat si garantia esecului. Depinde de pasiunea cu care abordezi acea nisa. 
 
Daca intr-adevar iti pasa de avocatii bruneti, cu ochelari, cu varsta peste 40 de ani si creezi o linie de pixuri special pentru ei, care sa aiba un design si o functionalitate care corespunde intocmai exigentei lor, atunci acestia iti vor fi clienti fideli pe viata.
 
Dar daca trantesti niste halate medicale portocalii pentru medicii tineri, doar pentru ca ai auzit de la un prieten ca se pot castiga bani frumosi din asta, fara ca tu sa ai vreo pasiune pentru respectivul domeniu, atunci felicitari: esti in pragul unui nou esec din care ai ocazia sa inveti lucruri extraordinare despre businessul de nisa.
 
Deci, businessul de nisa functioneaza doar daca ai pasine pentru acea nisa.
 
Daca va inscrieti ACUM AICI pentru a participa la Brasov Business Days , beneficiati de o reducere de 25%.  Nu uitati sa introduceti codul RS25.
 
Autor: Marketingportal


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016