Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nu-ti angaja nepotul, alege un strain

Tags: imagine afacere, angajati, recrutare, valori brand

Suna rautacios? Suna ca si cum propozitia a fost rostita de un antreprenor care a uitat de unde si-a plecat si, prin urmare, nu-si mai "cunoaste" rudele (indepartate, de altfel)?
Daca la asta te-ai gandit, atunci probabil ai avut deja experienta unchiului care vine sa te roage sa gasesti un loc si pentru nepotul, fratele, sora, matusa sau prietena matusii in cadrul afacerii tale. Cu siguranta, gasesti tu vreun loc.

Si gasesti. Dar ar trebui sa stii ca un astfel de compromis, atunci cand omul in cauza nu este pregatit si este angajat doar pentru ca ai ales sa faci cuiva o favoare, inseamna sa iti slabesti singur suruburile care iti tin laolalta afacerea.

Sa luam ca exemplu companiile de taximetrie din Romania. Diferenta intre firmele autohtone si cele din alte tari este majora. Plecand de la masini si ajungand pana la faptul ca unele firme isi obliga angajatii, prin contract, sa poarte costum. Respectul fata de client este pe primul loc. Refuzul (ilegal, ca si la noi) de a lua o comanda este doar un vis urat.

Pretentiile clientilor cresc insa si in Romania, indiferent de afacere. E drept, poate ca doar eu puteam sa am ghinionul sa nimeresc in doua seri la rand acelasi sofer care, in ciuda unui GPS montat pe masina, a reusit sa rateze adresa cu circa 500 metri. Si poate ca tot eu am gasit singurul sofer de taxi din Bucuresti care nu cunostea fix centrul capitalei.

Dar trecand peste toate aceste mici intamplari care ne amuza, exista situatii in care clientul poate sa renunte definitiv la produsele sau serviciile tale doar pentru ca poate fi deranjat de slaba pregatire a unui angajat.

Oricat de mare ti-ar fi tie rabdarea pe perioada unui training, e bine sa stii ca orice client are de zece ori mai putina. Lipsa de profesionalism si slaba pregatire a unui angajat care intra in contact cu un cumparator va insemna, pentru cel din urma, lipsa de respect din partea companiei.

Nu degeaba exista sfaturi care se refera la angajatii apropiati de brand si la oamenii care ar trebui sa reflecte imaginea si valorile afacerii tale.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016