Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planul unei afaceri este influentat de mediul online

Tags: comert electronic, dezvoltare afaceri, digital, loialitate brand, plan de afacere

Nu mai exista afacere care sa nu fi fost influentata de dezvoltarea tehnologiei. Daca unele businessuri au fost nevoite sa isi incheie existenta, altele au reusit sa gaseasca o cale de mijloc, iar unele sa infloreasca de pe urma dezvoltarii Internetului, trebuie sa stim ca cei responsabili de parcursul afacerilor de succes au invatat din nou cum functioneaza un business.



Cu un bagaj de cunostinte care astazi pare sa le stea in cale, cei mai multi manageri sunt intr-un proces continuu de invatare. Managementul afacerilor nu a fost poate niciodata atat de solicitant, fiind astazi un mediu in care trebuie sa fii in permanenta conectat cu modificarile atat de frecvente din domeniu.
   
Companiile implementeaza din mers noile tehnologii, angajeaza oameni specializati in noile medii si sunt la curent cu orice gadget pe care potentialii cumparatori il folosesc si care ar putea fi utilizat ca mijloc de achizitie de catre client sau de promovare a businessului.

Intr-un viitor nu foarte indepartat, doar companiile care isi dezvolta inca de pe acum o viteza mare de adaptare la orice schimbare vor reusi sa supravietuiasca. Comertul se indreapta cu pasi repezi si siguri catre un mediu in care schimbarea va fi factorul predominant si prezent in mod constant.

Dincolo de a tine pasul cu viteza acestor schimbari, managerii vor fi nevoiti sa adopte strategii bazate pe previziuni care sa lanseze aceste afaceri cu zece pasi inaintea competitorilor. Sistemele tehnologice joaca deja un rol important in eficacitatea unei afaceri, insa nu unul major.

Acest echilibru se va schimba insa dramatic in urmatorii ani, astfel ca o afacere va putea fi vizibila si va putea ajunge la client numai daca va folosi la maximum aceste resurse si va sti cum sa aplice cat mai rapid noile tehnologii.

Supravietuirea unei afaceri depinde astazi de cresterea valorii actiunilor pe piata, de reducerea costurilor, de eficientizarea serviciilor si de consolidarea  loialitatii fata de brand. Apropierea fata de client a devenit deja o conditie obligatorie, iar strategiile pe termen lung devin, intr-un mediu atat de agitat, inutile.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016