Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Site-uri diferite, succes egal. Ce au in comun?

Tags: site, brand, client, manager de proiect, succes, magazin online

Succesul unui site se bazeaza, in cele mai multe cazuri, pe modul in care este gestionat de catre managerul de proiect. Tot asa cum concertul sustinut de o orchestra ar putea deveni un haos fara un dirijor, tot asa un site (indiferent de elementele sale tehnice si functionale) poate fi un adevarat fiasco daca nu este administrat cum trebuie.


Daca in bancul cu insurubatul becului aveai nevoie de cinci oameni (unul sa tina becul, alti patru sa roteasca masa pe care sta acesta), pentru un site ai nevoie de un singur om care sa dirijeze intreaga activitate. Atentie insa, asa cum un dirijor nu ar putea sa fie atent la doua orchestre in acelasi timp, tot asa managerul de proiect va avea rezultate mult mai slabe daca va incerca sa gestioneze mai multe site-uri concomitent.

In mod evident, meritul este impartit cu cei care se ocupa de partea tehnica, de design si de copywriting, insa analizam aici importanta unei munci organizate prin sfori trase, pana la un punct, de un singur om.

Asadar, in ce constau sarea si piperul in cazul unui site?

In primul rand, audienta trebuie sa primeasca exact ceea ce isi doreste. Avem un magazin online de alimente? Oferim retete minunate. Un site de calatorii? Oferim recomandari de destinatii intr-un mod unic si util.

In al doilea rand, ii incurajam pe clienti sa actioneze in vederea cumpararii produselor pe care le vindem. In cazul magazinului online cu alimente, acele retete delicioase ar trebui sa ii conduca pe vizitatorii site-ului catre ingrediente cheie pe care le pot achizitiona direct de pe site-ul tau. Iar recomandarile de destinatii ar trebui sa fie la doar un click distanta de pagina care le permite acestora sa faca o rezervare pentru destinatia recomandata.

Cum ar putea, de exemplu, site-ul unui lant hotelier sa isi atraga mai multi clienti? Pana la urma, in cate moduri poti descrie o camera si serviciile oferite de hotel? Un astfel de site poate oferi o nota consistenta de personalitate printr-un blog afiliat. Fie ca scriem despre evenimentele care au loc in hoteluri, fie ca oferim informatii despre servicii noi, toate aceste informatii sunt facute intr-un mod personal care apropie clientul de brand.

Un manager de proiect va sti in ce mod sa externalizeze servicii si oameni. Un site de imobiliare poate avea succes atunci cand oamenii care descriu case sunt profesionisti. Acestia pot fi invitati sa scrie pe blog sau sa compuna analize temeinice, sa ofere sfaturi cu privire la achizitionarea unei case si sa ofere consultanta in diferite aspecte din acest domeniu.

Exista nenumarate metode prin care putem avea succes cu un site, insa actiunile noastre trebuie sa isi concentreze atentia asupra unui intreg camp de batalie fara sa fie, in acelasi timp, nevoit sa priveasca si in spate unde are in grija, de exemplu, o sera cu plante exotice. Pana la urma, aceasta idee nu se indeparteaza de una deja demonstrata de specialisti: multi-taskingul nu ne face mai productivi, ci ne face sa avem rezultate mai slabe.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016